مدیرعامل باشگاه البدر بندرکنگ از قطعی شدن انصراف تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه از حضور در رقابتهای فصل جدید لیگ دسته دو باشگاههای کشور خبر داد.

عبدالرحیم دریانوردان در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس  گفت: با توجه به تعداد زیاد تیم های شرکت کننده   ( ۴۰ تیم) در رقابتهای لیگ دسته دو  و نداشتن شانس صعود، مالک باشگاه تصمیم به انصراف از حضور در این پیکارها و فروش امتیاز این باشگاه به یکی از تیم های استان خوزستان گرفت.

دریانوردان افزود: طبق برنامه اعلام شده قرار بود عصر دیروز تیم البدر بندرگنک در چارچوب هفته نخست رقابتهای لیگ دسته دو با نماینده چهارمحال و بختیاری دیدار کند که این مسابقه بدلیل انصراف تیم البدر لغو شد.

وی گفت: سعی داریم تا با یک برناه ریزی مناسب و خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته اولی سال آینده در رقابتهای لیگ دسته اول شرکت کنیم تا به هدف نهایی خود یعنی همان صعود به رقابتهای لیگ برتر فوتبال دست پیدا کنیم.

اضافه می شود که تیم البدر بندرکنگ دو فصل پیش و پس از اتفاقات عجیب و غریب در لیگ دسته ۲ و تبانی تیم های شرکت کننده با حکم کمیته انضباطی به لیگ دسته اول صعود کرد. این تیم سال گذشته نیز در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال شروع بسیار درخشانی داشت تا اینکه باز هم در اتفاقی عجیب و با حکم کمیته انضباطی شش امتیاز از این تیم کسر شد تا در نهایت این تیم به رقابتهای لیگ دسته دو سقوط کند. شش امتیازی که کمیته انضباطی آن را جریمه تبانی در فصل گذشته لیگ دسته دو عنوان کرد!
انتهای خبر/ش/ن

برچسب ها: انصراف ، البدر ، رقابت ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.