سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به شرایط فاجعه‌آمیز انسانی در منطقه عین العرب (کوبانی) در سوریه که مدت هاست در معرض حمله گروه های تروریستی قرار دارد ، هشدار داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "مرضیه افخم" بر ضرورت حمایت از دولت و ملت سوریه به منظور مقابله با تروریست‌های مهاجم به این منطقه و ارسال کمک‌های انسانی برای ساکنان و نیز آوارگان آن تأکید کرد .
 
افخم از بی تفاوتی جامعه بین‌المللی نسبت به سرنوشت مردم این منطقه انتقاد کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به زودی کمک‌های انسانی خود برای ساکنان و آوارگان این منطقه را از طریق دولت سوریه ارسال خواهد کرد .

گفتنی است؛ شهر کردنشین کوبانی در مرز سوریه و ترکیه قرار دارد که حدود دو هفته ای است زیر تهاجم شدید نیروهای گروهک تروریستی داعش قرار گرفته است. تروریست ها قصد دارند با اشغال این شهر، بخش بزرگی از مناطق مرزی سوریه با عراق و ترکیه را تحت تسلط خود درآورند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: افخم ، هشدار ، کوبانی ، وزارت ، امور ، خارجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
زودترکمکشون کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۲:۴۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
خداوند مقاومت و اقای بشار اسد و ارتش و ملت مقاوم سوریه را حفظ کند و در نهایت پیروز واقعی ملت سوریه و عراق هستند و امروز منطقه کوبانی قربانی نقشه شوم امریکا و اسراییل و نوکرانشان ترکیه و عربستان هستند ولی به خواست خدا ملت مقاوم سوریه ترکیه و تروریستها را سر جایشان خواهند نشاند،مرگ بر اسراییل و امریکا و داعش
آخرین اخبار