معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات هفتگی "درس هایی از قرآن" در دبیرستان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛افشین امیریان، با اشاره به اینکه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه می توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: در سال تحصیلی جاری مسابقات هفتگی "درس هایی از قرآن" در دو مرحله برگزار می شود.


وی تصریح کرد: شروع مرحله اول این مسابقه از پنج شنبه 17 مهر تا پنج شنبه 27 آذر به مدت یازده هفته برگزار خواهد شد.


امیریان اظهار داشت: این مسابقه از 4 تا 25 دی با شروع امتحانات مدارس متوقف می شود و پس از امتحانات، مرحله دوم این مسابقات به مدت 7 هفته از 2 بهمن تا 14 اسفند 93 برگزار خواهد شد.


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه برنامه "درس هایی از قرآن" روزهای پنج شنبه از شبکه یک سیما بعد از اخبار سراسری ساعت 19 و تکرار آن نیز جمعه ها ساعت 14 از سیمای قرآن پخش می شود، گفت: آزمون پایانی مسابقات هفتگی به طور همزمان در سراسر کشور از تمامی متن هجده برنامه در هفته آخر فروردین 94 برگزار می شود.


امیریان افزود: پاسخنامه سوالات هر هفته، تا یکشنبه هفته بعد روی سایت اداره قرآن و عترت این اداره کل قرار می گیرد و دانش آموزان باید روزهای شنبه هر هفته پاسخنامه مسابقه را جدا و تحویل مجری این مسابقه در مدرسه دهند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.