مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز سه‌شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: افراطی‌گری در معیارهای علمی جایی ندارد، به صفر رسیدن سطح آموزشی با طرح تجمیع شایعه است/مسئولان شایعات را باور نکنند، آموزش لغات و اصطلاحات 50 زبان دنیا در موبایل + دانلود و... است.

افراطی‌گری در معیارهای علمی جایی ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/15/2648342_123.jpg
قاضی زاده هاشمی گفت: گفتمان اعتدال و تدبیر بیش از هر چیز به دانشگاه تعلق دارد و افراطی گری در معیارهای علمی جایی ندارد.

به صفر رسیدن سطح آموزشی با طرح تجمیع شایعه است/مسئولان شایعات را باور نکنند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شایعاتی بر علیه دانشگاه آزاد در رابطه با طرح تجمیع مطرح شده در حالی که طرح تجمیع کاهش هزینه را در بر دارد.

رصد ابرهای سمی در بزرگترین قمر زحل + تصاویر
تیتان در سال ۱۶۵۵ توسط "کریستین هویگنس" دانشمند هلندی کشف شد، این قمر بزرگترین قمر زحل می‌باشد که در فاصله ۱٫۲ میلیارد کیلومتری از خورشید واقع شده‌ است.

آموزش لغات و اصطلاحات 50 زبان دنیا در موبایل + دانلود

۵۰languages برنامه آموزشی است که به شما کمک می‌کند تا اصطلاحات، کلمات و جملات ضروری و پرکاربرد ۵۰ زبان را به کمک شیوه‌های آموزشی مختلف فرا بگیرید.

ساعتی هوشمند که لحظه مرگتان را به شما نشان می‌دهد + تصاویر
کار‌شناسان یک ساعت مچی هوشمند تولید کرده‌اند که می‌تواند به طور میانگین زمان مرگ بیولوژیک فرد را به او نشان دهد.

کمبود ویتامین D در بروز ام اس نقش دارد

دکترعلایی گفت: مطالعات دانشمندان نشان داده است که کمبود ویتامین D در بروز بیماری ام اس تاثیر دارد و با انجام یک آزمایش خون می توان تشخیص داد که فرد به بیماری ام اس مبتلا هست یا خیر.

۳۰ درصد از مراجعات به پزشکان با شکایت از دردهای جسمانی، مربوط به بیماری‌های روانی است
براساس بررسی‌های صورت گرفته در کشور، ۳۰درصد بیمارانی که به دلیل شکایت از مشکلات جسمانی از قبیل سردرد، ناراحتی‌های قلبی، گوارشی، اسکلتی – عضلانی، تنگی نفس و... به درمانگاه‌ها و پزشکان عمومی مراجعه می‌کنند، مشکل جسمی نداشته، تنها از اختلالات خلقی از قبیل اضطراب و افسردگی رنج می‌برند که خود و اطرافیان آنان از بیماری‌های روانی در آنان خبر ندارند.

تلفن همراهی که مرگ ندارد + عکس
سامسونگ یک تلفن‌همراه جدید با مقاومت بسیار بالا تولید کرد.

جامعه پرستاری چشم به راه عمل وزیر بهداشت به وعده‌هایش است

عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: پرستاران منتظر عمل وزیر بهداشت به وعده‌هایش هستند. قرار بود بسته‌ای در حوزه پرستاری تعریف شود و تعدیل حقوق آن‌ها و اجرای آزمایشی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرا شود، اما هنوز خبری از تحقق عملی این وعده‌ها نیست.

4 برنامه کلیدی نوآورانه برای توسعه کسب و کار شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه شریف

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف، یکی از مهم ترین اقدامات و اولویت های این مرکز را پایدار سازی کسب و کار شرکت های دانش بنیان عنوان کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار