نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : میزان سرانه های ورزشی در پایتخت قدمت تاریخی دارد و اداره ورزش و جوانان باید این معضل زیر ساختی در حوزه ورزش استان تهران را برطرف سازد .

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد زیر ساخت های ورزشی در پایتخت گفت :بارگزاری جمعیت با اهرم مسکن مهر در پایتخت کمبود های زیر ساختی در حوزه های مختلف را نمایان ساخته است و در این راستا ورزش از رتبه بالایی برخوردار می باشد .

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : سرانه های ورزشی در پایتخت متناسب با رشد جمعیت در استان تهران نیست و رقم آن قدمت تاریخی دارد و وزارت ورزش و جوانان به عنوان مجری اصلی امور ورزشی در کشور باید سیاست های لازم جهت رفع این کمبود بزرگ را اتخاذ کند .

نکو با تاکید بر اینکه شمار زیادی از سالن های ورزشی در اقسا نقاط پایتخت بخاطر فرسودگی غیر فعال می باشند ، اضافه کرد : تقویت زیر ساخت های ورزشی تنها ساخت و ساز سالن ها و مجموعه های ورزشی جدید نیست بلکه بازسازی سالن های فرسوده و غیر فعال نیز در تقویت زیر ساخت های ورزشی سهم بسزایی دارند .

نماینده مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : ورزش از مقوله های مهم در کاهش نمودار درصدی آسیب های اجتماعی به شمار می رود و تقویت آن جوانان را از تله های بر سر راه آنها در جامعه دور خواهد کرد ./ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.