مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشورگفت: راه شهادت و فرهنگ ایثار باید بیش از پیش در جامعه تداوم داشته باشد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ،حجت الاسلام والمسلمین 'حمید رضا سلیمانی' ،روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید 'علی اصغر اسدی' افزود: باید با اجرای برنامه های مختلف به ویژه استفاده از ابزار هنر در راه حفظ و انتقال فرهنگ شهادت در جامعه گام برداشت.
 
وی ،شهدا را سرمایه های جاودان این کشور دانست و گفت: جایگاه شهدا در جامعه ویژه است و امروز تک تک ملت ایران باید پاسدار ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس باشند.
 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خانواده های معظم شهدا در حقیقت پیام رسان شهدا بوده و از ارزش والایی در جامعه برخوردارند.
 
وی بیان کرد: روحیه شهادت طلبی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان باید ترویج یابد و در این عرصه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی ایفا می کنند.
 
دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با تجلیل از ایثار و فداکاری این شهید و همه شهدای انقلاب اسلامی بر انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان جامعه تاکید کرد.
 
شهید علی اصغر اسدی موسس کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای بانقلان در عاشورای سال 92 حین پاکسازی میادین آلوده به مین و مواد منفجره به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
 
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به منظور شرکت در جشنواره بچه های روستا، دیدار با امام جمعه و استاندار، افتتاح کانون فرهنگی هنری، نشست با بسیجیان و دیدار با خانواده شهدای عضو کانون فرهنگی هنری مسجد به ایلام سفر کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهادت ، کانون ، فرهنگی ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.