اختلافات بین اسپانسر و هیأت مدیره پرسپولیس این روزها نقل محافل فوتبالی شده است، کتک خوردن پسر اسپانسر باشگاه پرسپولیس در جلسه با هیأت مدیره، این موضوع را وارد فاز جدیدی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پسر رئیس شرکتی که اسپانسر پرسپولیس است به جای پدرش که در مسافرت به سر می‌برد و قبل از برطرف شدن مشکلاتش نمی‌تواند به ایران بازگردد برای مذاکره با هیأت مدیره و سیاسی به جلسه روز سه‌شنبه رفت. اختلافات دو طرف و جدال کلامی آنقدر بالا می‌گیرد که کار به درگیری فیزیکی کشیده می‌شود و پسر اسپانسر کتک می‌خورد.

و بقیه ماجرا.. که البته شنیده‌ام رسانه‌ای که خبر درگیری را منتشر کرده است بزودی آنرا تکذیب می‌کند اما به هر حال دعوای اسپانسر و هیأت مدیره و به خصوص شخص حمیدرضا سیاسی از آن جایی سرچشمه می‌گیرد که چک اول ماه مهر، پاس نشد.

طبق شنیده‌ها، اسپانسر پرسپولیس که به تعهدات خود در قبال باشگاه عمل نکرده، بر این باور است که از 13 میلیارد تومانی که در سه مرحله (8 میلیارد تومان چک تضمینی در همان جلسه‌ اول و دو فقره چک 2/5 میلیارد تومانی پرداخت کرده) بیش از 5 میلیارد تومان به امور باشگاه اختصاص پیدا نکرده و تا تکلیف 8 میلیارد باقی مانده مشخص نشود پرداخت تازه‌ای نخواهد داشت.

علاوه بر این، اسپانسر باشگاه پرسپولیس به این موضوع هم انتقاد دارد که تاکنون یک ریال از پول پرداختی‌اش برگشتی نداشته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که هیأت مدیره پرسپولیس به خصوص سیاسی قرارداد با اسپانسر را به صورت یک جانبه فسخ کرده است.

براساس شنیده‌ها این کار هیأت مدیره و شخص سیاسی به این علت بوده است که حمیدرضا سیاسی و برادرش که مهره اصلی در ماجرای خرید راه‌آهن هستند بخاطر گفته‌های اژه‌ای باید قید راه‌آهن را بزنند و به این ترتیب نگاهشان به بر عهده گرفتن اسپانسری باشگاه پرسپولیس است.

به هر حال شاید دلیل لغو قرارداد با اسپانسر همین باشد که بخواهند به عنوان اسپانسر جدید وارد عمل شوند و در صورت واگذاری سهام پرسپولیس (در صورت خصوصی شدن) سهامدار عمده این باشگاه تلقی می‌شوند.

حمید خواجه‌‌وند، سخنگوی باشگاه پرسپولیس بیان کرده که لغو قرارداد با اسپانسر باشگاه پرسپولیس صحت ندارد و اختلافات با اسپانسر جزئی است و به زودی دو طرف به توافقات کامی می‌رسند.

شایان ذکر است، خواجه‌وند درگیری در جلسه دیروز بین پسر اسپانسر و اعضای هیأت مدیره را رد کرد.

باید دید موضع وزارت ورزش و شخص امیررضا خادم در مورد اختلافات پیش آمده بین اسپانسر و هیأت مدیره پرسپولیس چیست؟ 

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار