رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در سخنانی گفت حملات صهیونیست‌های افراطی به مسجد الاقصی با نظارت دولت اسرائیل صورت می‌گیرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه المیادین: "محمود عباس" روز چهارشنبه در سخنانی در مقر ریاست تشکیلات خودگردان در رام‌الله گفت: حملات صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان افراطی به مسجد الاقصی با نظارت دولت اسرائیل صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اسرائیل در تلاش است که درگیری‌ها را به درگیری دینی مبدل کند، تاکید کرد: ملت فلسطین توجیه اقدامات اسرائیل را در حق مسجد الاقصی و حرم ابراهیمی قبول نخواهد کرد.

"محمود عباس" با بیان اینکه همه روزه شاهد تلاش صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان با تمامی امکانات برای ورود به مسجد الاقصی هستیم، اضافه کرد: واقعیت امر این است که اسرائیل در صدد تجزیه زمانی و مکانی مسجد الاقصی با هدف نفع بردن از این اقدام با دلایل واهی، دروغ و تحریف تاریخی که همه ما با آن آشنا هستیم، است.

وی افزود: اسرائیل در این روزها در تلاش است که درهایی ویژه برای افراط‌گراها و شهرک‌نشین‌ها برای تسهیل ورود این افراد به مسجد الاقصی بگشاید اما ما می‌گوییم که امکان سکوت در برابر این اقدام وجود ندارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار