مفتی اعظم بیت المقدس در گفتگو با رویترز اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی اقدام به محاصره مسجد الأقصی کرده و مانع وورد و یا خروج افراد می‌شوند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، شیخ محمد حسین مفتی اعظم بیت المقدس امروز در گفتگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد که نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به محاصره مسجدالأقصی کرده‌اند و از ورود مسلمانان به این مسجد خودداری می‌کنند.

وی در گفتگوی تلفنی با این خبرگزاری گفت: اوضاع دشوار است؛ پلیس اسرائیل اقدام به بستن تمامی دربها کرده است.برخی مردم در داخل مسجد محاصره شده اند خصوصا در مسجد قبلی(مسجد دارای گنبد سربی رنگ که در جنوب مسجد الاقصی واقع شده و محل اصلی اجتماع نمازگذاران در نمازهای جمعه ای است که در مسجدالاقصی برگزار می‌شود) و تمامی دربها بسته است.

وی گفت:دربهای مسجد الاقصی بسته شده و فردی که وارد شهر می‌شود با یک پادگان نظامی مواجه می‌شود و فکر نمی کند که این ها اماکن زیارتی هستند.

وی همچنین گفت: در اثر پرتاب بمبهای گازی و صوتی 30 تن زخمی شده و خسارتهایی به مسجد وارد شده است.

گفتنی است، صبح امروز نیروهای رژیم صهیونیستی اقدام به یورش به مسجد الاقصی کرده و برخی از فلسطینی‌هایی که تحصن کرده بودند را بیرون انداختند.




انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار