به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کودک، خانه فرهنگ حر ویژه برنامه «کودکان نویسنده» را پنجشنبه 17مهر ماه ساعت 10 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می کند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رازی، این برنامه به منظور گسترش و تعميق شناخت شهروندان از الگوهاي ديني، بزرگان و علماي اسلام به ارائه برنامه برای کودکان می‌پردازد.

ویژه برنامه «کودکان نویسنده» به مناسبت 16 مهر برابر با 8 اکتبر روز جهانی کودک، در قالب برگزاری مسابقه، نمایش کودک و نوجوان ویژه برنامه ای را برای کودکان درنظر گرفته است.

روز 16 مهر برابر با 8 اکتبر در کشورهای جهان به نام روزجهانی کودک برای کودکان نام گذاری شده است.

کودکان، آسیب پذیرترین گروه در هر جامعه هستند و از هیچ چیز آنان از جمله غذا، پوشاک و نیازهای دیگرشان نباید کاست و متاسفانه سالانه شاهد آن هستیم که کودکان بسیاری از گرسنگی، عدم امکانات بهداشتی، سوء و تغذیه و ... می‌میرند.

کودکان نویسنده به همت خانه فرهنگ حر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب سه نشست در تاریخ های 17مهر، 24آبان و 22آذر  برگزار می شود.

علاقه مندان جهت حضور در این برنامه می توانند به واحد شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهار راه لشکر، خیابان کاشانی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن66402365 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار