نشست صميمی زن مبارز الجزايری با بانوان فرهيخته ايران اسلامی/1 + تصاویر

نشست صميمی "جمیله بوپاشا" زن مبارز الجزايری با بانوان فرهيخته ايران اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، "جميله بوپاشا" مبارز سياسی الجزايری، روز سه‌شنبه (15 مهرماه) در سالن همايش‌های بين‌المللی سازمان صدا و سيما با گروهی از بانوان نقش‌آفرين ايران اسلامی ديدار كرد.
وی در اين ديدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ايران گفت: مردم الجزاير با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی در مسير پيشرفت و ترقی گام برمی‌دارند.
وی گفت: زنان انقلابی در ايران و الجزاير به دنيا نشان دادند زن عفيف است و می‌تواند در دنيا بدرخشد و با حفظ هويت خود در جامعه نقش‌آفرينی كند.
اين مبارز الجزايری در تشريح مبارزات مردم كشورش در برابر استعمارگران گفت: در سال 1380 كشور ما به دست استعمارگران اشغال شد، اما مردان و زنان در كنار هم با تكيه بر مقاومت و مبارزه موفق شدند خود را از زير يوغ استعمار بيرون آورند.
در اين نشست كه به ميزبانی مشاور امور بانوان رسانه ملی برگزار شده بود، خانم "لاله افتخاری" نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، خانم "شايق" نماينده سابق مردم تبريز در مجلس شورای اسلامی، خانم "مينو اصلانی" رئيس بسيج جامعه زنان،خانم "خزعلی" رئيس جامعه الزهرا، خانم "زهرا پيشگاهی فرد" نماينده سابق مجلس شورای اسلامی، خانم "محتشمی عضو شورای فرهنگی اجتماعی شهر تهران، خانم "سويزی" مشاور سابق وزير آموزش و پرورش و جمعی ديگر از استادان و بانوان فرهيخته حضور داشتند.
دكتر افتخاری در اين نشست ضمن خوشامدگويی به خانم "بوپاشا" تحمل سختی‌ها و مبارزات حق‌طلبانه اين بانوی فرهيخته را تحسين كرد.
در پايان اين نشست خانم بوپاشا برای ملت انقلابی ايران موفقيت و پيشرفت در همه عرصه‌ها را آرزو كرد.









































انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.