سپهر سیاست این هفته میزبان سید هادی فقیهی"کارشناس مسائل غرب آسیا" است تا درباره ادامه اقدامات و عملیات داعش بعد از تشکیل ائتلاف گفتگو نماید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، برنامه سپهر سیاست پیش رو این هفته ضمن بررسی اقدامات و عملیاتهای داعش بعد از از تشکیل ائتلاف،  فعالیت داعش در عراق و سوریه به رغم اقدامات آمریکا و بی تأثیر بودن اقدامات آمریکا و تشدید اقدامات داعش را نیز بررسی می کند.
 
گفتنی است در این برنامه تمرکز عملیات ائتلاف تحت رهبری آمریکا در خاک سوریه و بمب باران زیر ساختهای سوریه به جای داعش و عملیات داعش در شهر کوبانی و در مرز لبنان از دیگر مباحثی است که مورد مداقه قرار خواهد گرفت.
 
شایان ذکر است آمادگی دولتها  و مردم کشورهای منطقه برای مقابله با تروریست، مواضع و اقدامات ترکیه و مخالفتهای منطقه ای با آن و ضرورتها و راهکارهای همکاری منطقه ای برای مقابله با افراطی گری و اقدامات داعش از دیگر آیتم های مورد بررسی و تحلیل در این برنامه است.
 
یادآور می شود برنامه «سپهر سیاست» را محمد رضا فامیلی در گروه سیاسی تهیه می کند و هر هفته پنجشنبه ها ساعت 19:15 با اجرای دکتر حسن ملکی روی آنتن می‌رود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار