بازیکن تیم ملی شمشیربازی در خصوص عملکردش در مسابقات اینچئون گفت: من در قسمت انفرادی به قرعه سختی خوردم و این باعث حذف من از دور رقابت‌ها شد اما در تیمی با عملکرد خوبی مدال خوش رنگی به دست آوردیم.

مجتبی عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من در قسمت انفرادی توانستم حریفانی از هنگ کنگ، ژاپن، تایلند، قطر، کویت و ویتنام را از پیش رو بردارم اما متاسفانه در مرحله یک چهارم نهایی با حریف قدرتمندی از کشور میزبان روبرو شدم و از دور این رقابت‌ها حذف شدم اما در قسمت تیمی نتایج خوبی به دست آوردیم.

بازیکن تیم ملی شمشیربازی ادامه داد: ما در قسمت تیمی برابر حریف قدرتمندی از چین با نتیجه 45بر44 به برتری رسیدیم. تیم چین 4سال گذشته توانسته بود مدال طلا بازی‌های آسیایی را به دست بیاورد که این نشان دهنده سطح بالای این بازیکنان است. این تیم در المپیک لندن نیز مدال طلا گرفت. من فکر می‌کنم سطح بازیکنان ما آنقدر رشد کرده که پس از 40سال توانستیم مدال نقره مسابقات آسیایی اینچئون که ارزشی معادل طلا برایمان دارد را کسب کنیم.

عابدینی تصریح کرد: باهر، پاکدامن و رهبری عملکرد خوبی داشتند و ما با کار تیمی توانستیم مدال خوبی کسب کنیم. امیدوارم این مدال مقدمه‌ای باشد تا پیروزی‌های بعدی برایمان رقم بخورد.

وی در خصوص عملکرد فخری گفت: فخری3سال پیش مربیگری تیم ما را بر عهده گرفت وی با هدایت خوب تیم توانست استرس و فشار بازی‌ها را کم کند.

عابدینی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش هنوز به قولش بابت پرداخت پاداش‌ها عمل نکرده است. از مسئولان وزراتخانه تقاضا دارم توجه خاصی به بازیکنان تیم ملی شمشیربازی داشته باشند چرا که تیم ما 4نفر بازیکن بیشتر ندارد و همانند رشته‌های دیگر تیمی همچون والیبال نیستند که تعداد زیادی بازیکن داشته باشند ما شنیده‌ایم که قرار است نصف پاداش در نظر گرفته شده را به ما بدهند امیدوارم مسئولان حق ما را پایمال نکنند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار