فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اهمیت امنیت در برقراری روابط اجتماعی، سیاسی واقتصادی، گفت: امنیت فارس سبب رشد ۳۰۰ درصدی گردشگری در استان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، سردار احمدعلی گودرزی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز به فعالیت‌ها و نیز برنامه‌های مجموعه انتظامی فارس در سال 93 اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات نیروی انتظامی در راستای تلاش جهادی است و در این راه فعالیت‌های خد را به صورت حرفه‌ای صورت می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه رسالت پلیس رساندن جامعه به بالاترین سطح امنیت است و شعار امسال پلیس تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار است، افزود: در سال 93 انواع سرقت‌ها و جرائم 17 درصد کاهش داشته و استان فارس با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت درصدد کاهش این جرائم است.
 
سردار گودرزی با بیان اینکه حرفه‌گرایی پلیس، آموزش‌هایی که به پلیس داده می‌شود و تعالی رفتار کارکنان پلیس سبب شده تا امن‌ترین کشور در منطقه را داشته باشیم، تصریح کرد: با وجود اینکه شاخص‌های کشف جرم در دنیا بیش از 80 درصد نیست،افتخار استان فارس این است که باوجود تمام مشکلاتی که به سبب اعتیاد و حاشیه نشینی پدید آمده، 93 درصد جرائم خشن با حرفه گرایی پلیس کشف می‌شود.
 
فرمانده انتظامی استان فارس به کشفیات این مجموعه در سال 93 نیز اشاره و تصریح کرد: در سال 93، میزان کشفیات مشروبات الکلی 14 درصد رشد داشته ‌که در شأن استان فارس و شهر شیراز نیست چرا که گسترش مشروبات الکلی از برنامه‌های دشمن است.
 
سردار گودرزی به فعالیت‌های انتظامی در حوزه راهنمایی و رننندگی نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه با وجود پیشینه فرهنگی در استان در نظم و انضباط با مشکل مواجه هستیم و برای نمونه 75 درصد از کسانی که با موتور فوت شدند به دلیل نداشتن کلاه ایمنی است.
 
وی با بیان اینکه افزایش تولید امنیت اجتماعی با همکاری همگانی صورت می‌گیرد، به راه‌اندازی و فعالیت اورژانس اجتماعی اشاره و تصریح کرد: ما پیشگیری و حتی پیش بینی را مقدم بر درمان می‌دانیم.
 
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به طرح مکنا و خوشایندسازی کلانتری‌ها افزود: در مدت 3 ماه حضور من در نیروی انتظامی فارس 60 تا از کلانتری‌ها خوشایندسازی شده و امید است تا پایان سال مابقی آن نیز انجام شود.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: فارس ، گردشگری ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.