فیلم "مستانه" هیچ ربطی به اتفاقات پیشت پرده‌ی سینما و حرفه‌‌ی بازیگری ندارد.

عبدالله علیخانی، تهیه کننده‌ی سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران پیرامون اکران فیلم سینمایی "مستانه" گفت: این روزها همه‌ی مردم درگیر معضلات و مشکلات اجتماعی زیادی هستند و روابط اعضای خانواده و دغدغه‌های مشترکشان مسئله‌ای است که نیاز به تامل دارد.
 
وی در ادامه افزود: فیلم "مستانه" به تفسیر مسائل و مشکلات موجود در جامعه می‌پردازد. فرقی نمی‌کند پزشک باشی یا بازیگر، مهندس، معلم و هر شاغل دیگری در وهله‌ی اول عضو جامعه‌‌ای است که دغدغه‌های انسانی زیادی دارد.  ما در فیلم "مستانه" نحوه‌ی رویارویی با مسائل و معضلات را مطرح کرده‌ایم.
 
تهیه کننده "مستانه" خاطرنشان کرد: برای مثال دعوا‌های خانوادگی در هر قشری از جامعه جریان دارد و بازیگران از این قضیه مستثنا نیستند.  فیلم "مستانه" هیچ ارتباطی به حواشی سینما و حرفه‌ی بازیگری ندارد و به هیچ فیلم دیگری شبیه نیست.
 
تهیه کننده‌ی "زن‌ها فرشته‌اند" خاطرنشان کرد: "مستانه" کاراکتری است که همچون دیگر افراد دچار تلاطم‌های زندگی می‌شود و در طوفان حوادث قرار می‌گیرد. خوشبختانه این فیلم به دلیل نداشتن مشکل فنی و فیلمنامه بدون سانسور از وزارت ارشاد مجوز گرفت و به زودی و بعد از فیلم "رستاخیز" در سینما آفریقا اکران خواهد شد.
 
علیخانی در خصوص پیش بینی‌اش از رضایت مخاطبان نسبت به فیلم "مستانه" گفت: سال 93 سالی سرشار از فیلم‌های با کیفیت و سطح بالا بودن و بدون شک "مستانه" برای خود نمایی راه سختی را در پیش دارد، اما به عنوان یک تهیه کننده امیدوارم بتوانیم رضایت مخاطبان را کسب کنیم و بازده خوبی را داشته باشیم.
 
وی در پایان اظهار داشت: "سحر دولت شاهی" در نقش مستانه بسیار متفاوت با سایر آثارش ظاهر شده و از دیگر بازیگران این کار میلاد کی مرام، باران کوثری، آتیلا پسیانی و فرهاد اصلانی هستند.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار