دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: ایجاد منطقه آزاد در 9 نقطه دیگر از کشور از جمله منطقه مهران و منطقه‌ای در استان کردستان در شورای عالی مناطق آزاد در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در حاشیه مراسم ختم ولی الله خبره قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون وقوع اختلاس 7 میلیاردی گفت: بنده درباره این موضوع اطلاعی ندارم و این موضوع به حوزه کاری من مربوط نمی‌شود.
 
دبیر شورای عالی مناطق آزاد در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور گروه‌های سرمایه گذار جدید در کشور اظهار کرد: گروه‌های سرمایه‌گذار ایرانی در حال حاضر در کشورمان به فعالیت خود ادامه می‌دهند اما به دلیل شرایط تحریم، ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور با مشکل مواجه است که امیدواریم در آینده نزدیک شرایط حضور آنها فراهم شود.
 
ترکان در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون ایجاد مناطق آزاد جدید در کشور گفت: ایجاد مناطق آزاد در 9 نقطه دیگر از جمله منطقه مهران و یک منطقه در استان کردستان بین مریوان و بانه در شورای عالی مناطق آزاد در حال بررسی است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ترکان ، مناطق ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار