معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرحهای پیش بینی شده در ایجاد سامانه حمل بار با رعایت شرایط بازار و نیز توجه جدی به افرادی که در این محدوده در حال فعالیت‌اند اجرا خواهد شد.

سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مطالعات خوبی در خصوص ایجاد سامانه حمل بار صورت پذیرفته، افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده با کمک مشاورین تخصصی در این زمینه و نیز جا به جایی انواع بارها به صورت کوله‌ای، چرخ دستی و یا با به کارگیری موتور و وانت طرحهای پیش‌بینی شده با رعایت شرایط بازار و نیز توجه جدی افرادی که در این محدوده در حال فعالیت‌اند اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طرحهای اجرایی در این زمینه ضمن کاهش فشار سختی ناشی از حمل بار در باربران انضباط و نظم بیشتری به جا به جایی‌ها خواهد بخشید، تصریح کرد: توجه ویژه به کسبه، بازاریان و نیز انضباط شهری از جمله مهمترین موضوعات مدنظر مشاورین در طراحی‌ها است.

هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با عنوان اینکه هم اکنون این پروژه در مرحلۀ طراحی توسط مشاوران است، خاطر نشان کرد: با مشارکت کسبه، بازاریان و کارگران فعال در منطقه این طرح تدریجاً به مرحله اجرا خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار