رئیس کمیته استیناف اعلام کرد محرومیت صادقیان رو به اتمام است و او به زودی به رقابت‌های فوتبال باز‌می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق اعلام رئیس کمیته استیناف محرومیت پیام صادقیان روز 23 مهر به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند در مسابقات 24 مهر مقابل کارگر بنه‌گز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی حاضر شود.
 
**خواجه‌وند: صادقیان به زودی به فوتبال برمی‌گردد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت پیام صادقیان گفت: صادقیان روزهای آخر محرومیت خود را سپری می‌کند و از 23 مهر می‌تواند دوباره به میادین فوتبال بازگردد.

خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: صادقیان که مدتی است از بازی محروم بوده است می‌تواند از 23 مهر دوباره مشغول به بازی شود و تیم را در بازی مقابل تیم کارگر بنه‌گز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی که در روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، همراهی کند.

وی همچنین درباره حواشی توافق‌نامه باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید بیان داشت: رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحات کامل سفر به اسپانیا را ارائه داد و  من به خوبی حساسیت این موضوع را درک می‌کنم و باید بگویم دعوت نامه صراحتا از سوی باشگاه رئال مادرید فرستاده شده بود و مدیرعامل باشگاه رئال مادرید رسما از باشگاه پرسپولیس دعوت کرده و خواستار انجام بازی دوستانه شده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: تمام توافقات بین مدیران دو باشگاه بوده و این واسطه هیچ نقشی نداشته است و تاکید می‌کنم که سیاسی از سابقه این شخص بدون اطلاع بوده است.

وی درباره وضعیت اردوی کیش باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در کادر فنی تغییراتی را لحاظ کرده بود این اردو در کیش می‌توانست رابطه خوبی بین کادر فنی و بازیکنان برقرار کند، کاروان تیم پرسپولیس امروز بعد از اتمام اردو به تهران بازخواهد گشت و در روز پنج شنبه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی دیداری را انجام خواهد داد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
حالا که به کوری چشم دشمنان برگشت و خوب هم بازی کرد خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
باید اجازه بازی دیگه بهش ندن.
بی ادب
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۹:۴۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
ممنون از خبر های خوبتون
آخرین اخبار