کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سفر به اسپانیا و بازی با تیم رئال مادرید از پایه غلط است چرا که برای دو ساعت بازی فوتبال نباید این همه وقت و هزینه صرف و حاشیه‌سازی کرد.

عباس انصاری‌فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سفر به اسپانیا در باشگاه پرسپولیس باعث ایجاد حاشیه‌هایی شده است که در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که این باشگاه با رئال مادرید توافق بازی دوستانه را انجام داده‌‌اند که به نظر من آمدن تیم رئال مادرید به ایران هزینه‌هایی را در برخواهد داشت که برای فوتبال کشورمان مضر است و این هزینه زیاد برای 2 ساعت بازی مقابل این باشگاه به صرفه نخواهد بود.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: با توجه به شرایطی که در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده و گفته شده که این باشگاه توسط واسطه جاسوسی با باشگاه رئال مادرید ارتباط برقرار کرده است بهتر است نیروهای امنیتی بیشتر به این موضوع رسیدگی کنند و بهتر بود باشگاه به طور مستقیم و بدون واسطه با باشگاه رئال مادرید ارتباط برقرار می‌کرد.
 
انصاری‌فرد در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس در آینده را تصریح کرد: آینده باشگاه پرسپولیس در صورتی درست خواهد شد که این تیم به بخش خصوصی‌سازی واگذار شود چراکه تنها مشکل این تیم با خصوصی‌سازی شدنش حل خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار