بازیگر سریال معراجی‌ها گفت: تمام سعی خود را داشتم تا به نقش "عماد" نزدیک شوم تا بتوانم صداقت او را به گوش‌ها برسانم.

کاوه خداشناس بازیگر سریال معراجی‌ها در خصوص حضورش در این سریال تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من از ابتدای کارم به فیلمنامه اهمیت بسیاری می‌دادم و برایم خیلی مهم بوده که با کدام گروه و در چه شرایطی کار خواهم کرد.

وی افزود: اصولا خیلی کمیت‌گرا هم نیستم و برایم کیفیت در درجه نخست اولویت قرار دارد.

خداشناس تصریح کرد: بنابراین عجله برای کار پشت سرهم و دیده شدن ندارم و همچنان ریتم آهسته و پیوسته خود را دارم.

این هنرمند کشورمان ادامه داد: روش کاری من در این حرفه به گونه‌ای است که مردم از من راضی باشند و وجهه خودم را حداقل پیش خودم خراب نکنم.

خداشناس با اشاره به فیلمنامه معراجی‌ها گفت: پس از مطالعه فیلمنامه از همان ابتدا حس کردم که کار بسیار هوشمندانه‌ای به نگارش درآمده است؛البته مسعود ده‌نمکی در حین فیلمبرداری هم حذف و اضافاتی را داشتند.

بازیگر فیلم سینمایی "خداحافظ رفیق" تصریح کرد: پایه و اساس فیلمنامه فضا و جنسی را با خود به همراه داشت که من به عنوان بازیگر آن را باور دارم.

وی افزود: داستان "معراجی‌ها" بسیارهوشمندانه به نگارش درآمده بود و به طور قطع بازیگران هم توانستند به خوبی آن را درک کنند و طنازانه به ایفای نقش بپردازند.

خداشناس با اشاره به چیدمان بازیگران معراجی‌ها تصریح کرد: به نظرم بازیگران سریال به درستی در این سریال در کنار هم قرار گرفته بودند و به جا چیده شده بودند و به دنبال آن کارگردان  تلاش کرده بود تا از هنرمندانی استفاده کند که مخاطب با آنان رابطه خوبی دارد.

بازیگر سریال "رستگاران" ادامه داد: تمامی عوامل جلوی دوربین و پشت صحنه تلاش کردند تا اثر خوش‌ساختی را راهی آنتن کنند تا بتوانند خاطره خوشی را در ذهن مخاطبان بگذارند.

وی درباره پذیرفتن نقش "عماد" گفت: زمانی که به پروژه "معراجی‌ها" پیوستم بیشتر کاراکترها به بازیگران داده شده بود و مسعود ده‌نمکی به دنبال شخصی بود تا "عماد" را به او بسپارند.


بازیگر نقش "عماد" افزود: عماد از آن دست نقش‌هایی است که بازیگر جدا از حس، تکنیک و البته سواد بازیگری باید کمی هم از اعتقاداتش مایه بگذارد، به همین دلیل نقش دانشجویی را بازی کردم که خودم هم روزی شاید جای او می‌بودم.

وی با بیان اینکه من هم "عماد" را در دوران دانشجویی‌ام تجربه کرده بودم، گفت: "عماد" دانشجویی پر از حرف و احساس و انرژی برای دگرگون کردن جهان را دارد که تصمیم دارد به یک ایده‌آلی برسد و من هم با توجه به اشراف کاملی که به این نقش داشته‌ام سعی کردم به تعاریف شخصیتی او نزدیک شوم.

خداشناس با اشاره به تلاش خود در خصوص نقش که با موضع گیری مخاطب مواجه نشود، تصریح کرد: عماد صادقانه اعتقاداتش را فریاد می‌زند و به عقیده من اگر شما شخصیتی را صادقانه بازی کنید به طور قطع به دل مخاطب هم خواهد نشست.

وی ادامه داد: "عماد" کاراکتری است که در لبه تیغ حرکت می کند و یک مرز عجیبی میان صداقت که باید در بازی لحاظ شود؛به نظرم اگر این پل درست در بیاید، تماشاگر ارتباط لازم را با بازیگر و پیام شخصیت برقرار می‌کند.

این هنرمند کشورمان با اشاره به بازی در مقابل سید مهرداد ضیایی، اظهار داشت: سید مهرداد ضیایی از بازیگران با تجربه‌ای است که در معراجی ها هم توانستیم در کنار یکدیگر حال خوبی را تجربه کنیم واین مسئله بسیار به رابطه کاری ما کمک کرد.

وی افزود: سید مهرداد ضیایی فردی با سواد در تحلیل شخصیت بازیگر است و همیشه مخاطب منتظر بوده تا در حتی یک سکانس بعد با او اتفاق جدید را تجربه کند.

خداشناس درباره آگاه نبودن درمورد نسخه سینمایی معراجی‌ها، گفت: زمانی که برای حضور در سریال معراجی‌ها قرارداد بستم، صحبتی درباره نسخه سینمایی آن نبود.

وی با اشاره به همکاری با مسعود ده نمکی خاطر نشان کرد: مسعود ده‌نمکی می‌داند،از اثری که می خواهد بسازد چه چیزی را مد نظر دارد و اگربازیگر با نقش خود ارتباط برقرار کند، دست او را در بسیاری از موارد باز می‌گذارد و تنها فشارزمانی برای من مشکل بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.