عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر گفت: بهتراست از گرامیداشت روز معلولان صرف نظرکنیم وبه جای آن به فراهم نمودن آنچه نیازمندند بپردازیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه صدو یکمین جلسه علنی امروز شورای شهر علی صابری عضو روشن‌دل شورا در خصوص روزجهانی نابینایان با بیان اینکه به دلیل اضافه شدن جانبازان به معلولین بحث تقدس در رابطه با این افراد مطرح شده است گفت: بهتر است بجای گرامی داشت این روزها به این موضوع توجه کنیم که چه کارهایی برای این افراد انجام داده‌ایم و چه کارهایی باید انجام شود.

این عضو روشن‌دل شورای شهر با بیان اینکه موضوع دوم باید بیشتر مد نظر قرار گیرد افزود: تنها تاثیر پذیری و مناسب سازی فضاهای شهری برای افراد نابیناو معلول مطرح نیست چراکه این افراد به لوازم وامکانات دیگری نیز نیازمندند.

صابری درادامه تصریح کرد: از کمیسیون معماری و شهرسازی که رئیس شورای شهر به عنوان یکی از اعضای آن است خواهشمندم به مصوبه سال 84 شورا که دررابطه با معلولین بوده و در 12 آذر قرار است اصلاحاتی درآن صورت پذیرد رای دهند.

در ادامه مجتبی شاکری عضو کمیته فرهنگی شورای شهر و یکی دیگر از اعضای روشن‌دل شورا ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی نابینایان افزود: ما پیرو مکتبی هستیم که درآن برای سلامتی و جان انسان‌ها ارزش بسیاری قائل شده است.

وی با بیان اینکه باید منزلت و جایگاه بلندمعلولین را برای برداشتن بارهای بزرگ به مردم نشان دهیم افزود: لازم پرچم توانمندیهای معلولان ونابینایان را به دست بگیریم وبگوییم آنها می‌توانند.

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر با اشاره به اینکه امیدوارم درسال 93 در کنار  موضاعات مطرح در خصوص مناسب‌سازی‌ها منزلت نابینایان و معلولین را نیز مطرح کنیم گفت: فیلم‌ها، سریال‌ها ورمان‌ها بهترین وسیله برای نشان دادن چهره واقعی وظرفیت‌های درونی معلولین است.

مجتبی شاکری خاطر نشان کرد: بهتر است در هدیه‌ای که شورا با کمک شهرداری برای شاغلین شهرداری در نظر می‌گیرد ضبط الکترونیکی دیجیتالی باشد چرا که این افراد به این وسیله نیازمند است.

انتهای پیام/

برچسب ها: صابری ، کمیته ، معلولین ، روشندل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار