عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه مسئولان باید برای سلامت جامعه برنامه‌ریزی کنند، گفت: مسئولان ذیربط وظیفه دارند شبکه‌هایی که آسیب اجتماعی و فرهنگی ایجاد می‌کنند را به درستی مدیریت کنند.

"نصرالله پژمان‌فر" نماینده مردم خراسان رضوی و کلات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهاراتی که درباره پارازیت و تأثیر منفی آن بر سلامتی مردم مطرح می‌شود، اظهار داشت: اگر مشخص شود پارازیت برای سلامتی مردم ضرر دارد، مسئولان حق ندارند این کار را انجام دهند.

پژمان‌فر افزود: اگر با قطع‌نظر از فضاسازی‌های سیاسی که امروز اتفاق می‌افتد، مشخص شود که پارازیت‌ها آسیب جسمانی دارد، سلامتی مردم جز مسائلی است که باید در اولویت باشد و به آن توجه اساسی کرد.

وی ادامه داد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی و کارشناسی، شبکه‌هایی که آسیب اجتماعی و فرهنگی ایجاد می‌کنند را به درستی مدیریت و کنترل کنند، این در حالی است که بخشی از این مدیریت‌ها را می‌توان در مسائل مربوط حوزه فرهنگی یافت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، خاطرنشان کرد: اگر این مسئله به سلامت جامعه آسیب بزند، تبعات جبران ناپذیری را به وجود خواهد آورد، چرا که چیزی بالاتر از سلامت مردم نیست، بنابراین مسئولان امر باید به این مسئله توجه ویژه‌ای کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار