تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران که هنوز به طور رسمی تشکیل نشده است، یک ماه دیگر به بازی های آسیایی ساحلی پوکت اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ قرعه کشی مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی ساحلی یک ماه قبل انجام شد و ایران در گروه A مسابقات جای گرفت اما با توجه به فشردگی کار تیم های ملی و درگیر بودن فدراسیون با مسابقات جام جهانی و بازی های آسیایی هنوز برنامه ریزی اعزام به بازی های ساحلی صورت نگرفته است.

محض اطلاع مسئول کمیته 3 نفره

 پیام سیفی زاده مسئول کمیته بسکتبال 3 نفره در ابتدای هفته به طور کامل از اعزام تیم ملی به این بازی ها و سرمربی تیم ابراز بی اطلاعی می کرد و تاکید داشت در صورت فهمیدن موضوع به وی هم خبر دهیم!

سرمربیگری تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران را که پیش از این در اختیار عباس آقاکوچکی بود در این دوره علی توفیق برعهده دارد و تعدادی اسامی بازیکنان نیز به کمیته ملی المپیک ارائه شده است. این بازیکنان هم از دل تیم هایی انتخاب شده اند که در فصل تابستان همراه تیم های ملی در مسابقات مختلف شرکت کردند.

گروه بندی مسابقات بسکتبال 3 نفره چهارمین دوره بازی های آسیایی ساحلی در پوکت به این شرح است:

گروه A: افغانستان، بنگلادش، ایران، مالدیو، عمان، قطر، ترکمنستان

گروه B: بوتان، چین، هند، اندونزی، کویت، لائوس، مغولستان و تایلند

2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی اعزام می شوند و هر تیم نیز از چهار بازیکن تشکیل می شود.

فرصت یک ماهه برای تیم 3 نفره

زمان شروع مسابقات ساحلی از 14 نوامبر سال جاری میلادی است که دقیقا یک ماه بعد و با گذشت دو هفته از شروع سوپرلیگ خواهد بود.

توفیق در مورد موافقت باشگاه ها با در اختیار گذاشتن بازیکنان خود تاکید کرد: تیم ملی 3 نفره هم به نام ایران در مسابقات شرکت می کند و مطمئنم باشگاه ها نیز راحت با موضوع هماهنگ می شوند. ما چهار بازیکن را از بین 8 بازیکن اولیه ای که نام آنها ارائه شده است باخود به تایلند می بریم.

وی گفت: ما برای کسب بهترین عنوان به مسابقات می رویم. آخرین بار تیم ملی 3 نفره ما در آسیا چهارم شده بود و در این مسابقات هم برای نتیجه بهتر از آن یا حفظ جایگاه به تایلند می رویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، بسکتبال ، سه نفره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار