معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بازی‌های آسیایی اینچئون در هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ، قرار است سه شنبه هفته آینده آیین تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسایی برگزار شود.

نصرالله سجادی با اعلام این خبر به این پایگاه گفت: از تمامی مدال آوران بازی‌های آسیایی به همراه سرمربیان، مربیان ،کمک مربیان و سرپرستان در مراسمی که سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود ، تقدیر و پاداش‌های این عزیزان به آنها تقدیم خواهد شد.

سجادی در ادامه گفت: خوشحالیم که وزارت ورزش و جوانان توانسته خوش قول باشد و علاوه بر پرداخت مطالبات مدال آورانی که از سال 90 جوایز و پاداش خود را دریافت نکرده بودند، جوایز و پاداش قهرمانان بازی‌های آسیایی کره جنوبی را هم بدون تاخیر ،روز سه شنبه 29 مهرماه ساعت 15 در مرکز همایش های صدا و سیما به آنان خواهد داد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در مورد میزان و نحوه پاداش قهرمانان بازی‌های اینچئون افزود: مطابق نظام نامه پرداخت پاداش قهرمانان به برنده مدال طلا 150 سکه طلا، نقره 70 سکه و مدال برنز 40 سکه داده خواهد شد.علاوه بر این از سرمربیان ، مربیان و سرپرستان نیز تقدیر خواهد شد.

سجادی در پایان درباره تقدیر از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک آسیایی هم گفت: با پایان این بازی‌ها و عبور از ماه‌های محرم و صفر از این قهرمانان عزیز نیز تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار