تیم فوتبال صنعت ساری جمعه 25 مهر به ملوان بند انزلی می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در آستانه بازی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی گفت: در مرحله یک هشتم نهایی در خانه میزبانی یکی از تیم های خوب و باتجربه لیگ برتری ملوان هستیم که از تماشاگران و مسئولان استانی و شهرستانی می خواهیم که با حضور خود در ورزشگاه موجب روحیه و انگیزه بازیکنان صنعت شوند.

یونس گرائیلی با بیان اینکه بازیکنانش بازی سختی مقابل ملوان در پیش دارند، افزود: تیم ما مدعی قهرمانی جام حذفی نیست هدف ارائه نمایش خوب و آبرومندانه فوتبال مازندران مقابل تیم لیگ برتری ملوان است.

وی از پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان توسط مدیریت باشگاه خبر داد و تصریح کرد: برای انجام بازی مقابل ملوان بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده این دیدار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری با اشاره به آمادگی بازیکنانش در این دیدار گفت: بازی مقابل ملوان تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان صنعت در ادامه لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

تیم صنعت ساری از مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور جمعه بیست و پنجم مهر از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری میزبان تیم لیگ برتری ملوان بندرانزلی است.

انتهاي پيام/ش/ن

برچسب ها: ساری ، مسابقات ، تیم ، لیگ ، برتر ، صنعت ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.