مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز "چهار شنبه " منتشره شده موضوعاتي چون: طرفین مذاکرات هسته‌ای ایران نمی‌خواهند به خانه اول بازگردند، یارانه تولید تصویب شد/ برای پرداخت یارانه تولید منتظر تخصیص معاونت برنامه‌ریزی هستیم/ شروط وزارت صنعت برای همکاری مشترک با خودروسازان خارجی و... است.

مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز چهار شنبه منتشره شده از این قرار است:

طرفین مذاکرات هسته‌ای ایران نمی‌خواهند به خانه اول بازگردند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/23/2667079_141.jpg

 شبکه خبری روسیا الیوم اعلام کرد طرفین مذاکره برسر برنامه هسته ایران خواستار دستیابی به توافق هستند و نمی خواهند به ایستگاه اول و اختلافات گذشته بازگردند.

شکنجه‌گر ارشد ساواک در فلوریدای آمریکا مرفهانه زندگی می‌کند
 یک روزنامه‌نگار امریکایی فاش کرد شکنجه‌گر بدنامی که توسط سازمان سیا آموزش دیده و در دوران رژیم پهلوی زندانیان سیاسی را در ایران شکنجه می‌کرد اکنون آزادانه در فلوریدای امریکا زندگی می‌کند.

متأسفانه غرب در حال کوتاه آمدن مقابل ایران است و گویی قرار است "توافقی بد" بدست آید "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی در مصاحبه‌ای با المانیتور که متن آن روز سه‌شنبه منتشر شد، بار دیگر ادعاهای این رژیم در خصوص دستیابی به توافق بد با ایران را تکرار کرد.




رهبر معظم انقلاب با مدال‌آوران بازی‌های آسیایی دیدار می‌کنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/23/2667943_765.jpg

ملی‌پوشان مدال آور کشورمان در بازی‌های آسیایی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

بهروزی: با وجود بیماری قلبی‌ام در مسابقات جهانی وزنه خواهم زد
 ملی‌پوش وزنه بردار دسته 69 کیلو گرم کشورمان در خصوص بیماری‌اش گفت: با اینکه مشکل قلبی دارم اما به خاطر کشورم در مسابقات جهانی قزاقستان شرکت می‌کنم.

خواننده معروف زیر زمینی: مگر فوتبالیست‌ها خواننده نشدند، من هم میخواهم فوتبالیست شوم
امیر مقصود لو یکی از خوانندگان زیر زمینی کشورمان گفت: همه فوتبالیست خواننده می‌شوند مگر چه می‌شود؟ من هم میخواهم فوتبالیست شوم.



یارانه تولید تصویب شد/ برای پرداخت یارانه تولید منتظر تخصیص معاونت برنامه‌ریزی هستیم/ شروط وزارت صنعت برای همکاری مشترک با خودروسازان خارجی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/23/2666578_663.jpg

صالحی نیا گفت: دولت یارانه تولید را تصویب و ابلاغ کرده است اما ما منتظر تخصیص آن از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظات راهبردی رئیس‌جمهور هستیم بنابراین باید مراحل پرداخت و تخصیص یارانه تولید از این معاونت پیگیری شود.

اختصاص 10 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره

 پیوندی با بیان این‌که برای ٦٥ درصد از طرحهایی که نیمه کاره است پیشنهاد شده از منابع صندوق توسعه ملی استفاده شود، گفت: براساس پیشنهاد ارائه شده قرار است ٥ تا ١٠ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در اختیار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گیرد.

طلا کاهش یافت/ سکه 934 هزار تومان/دلار 3252 تومان

 بازار طلای تهران امروز تحت تأثیر افت طلای جهانی از ارزش فلزات طلایی کاست و این در شرایطی است که دلار داخل قدری با افزایش همراه شد.




اعلام نتیجه نهایی آئین نامه اجرایی مراکز مشاوره ازدواج

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/22/2664847_525.jpg

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش وجوانان گفت: آیین نامه اجرایی مراکز مشاوره ازدواج به زودی نهایی خواهد شد.

هزار درخت چنار در خیابان ولیعصر کاشته می‌‌شود/ درختان تهران شناسنامه‌دار می‌شوند/ افزایش مراکز آموزش گل و گیاه
مدیر عامل سازمان پارکها وفضای سبز شهر تهران از کاشت هزار اصله درخت چنار در دو طرف خیابان ولیعصر (عج) و افزایش مراکز آموزشی گل و گیاه از 75 مرکز به 123 مرکز خبر داد.

پرداخت 99 درصد از بودجه آموزش و پرورش برای حقوق مانع دست‌یابی به اهداف آموزشی می شود / بت پرستی قرن بیست و یکمی نکنیدکه هرکس ساز خود را بزند

شهردار تهران گفت:مطابق آمارهای ارائه شده در حوزه آموزش و پرورش تقریبا 99 درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق و بحث‌های جاری می‌شود .




سعی کردیم از فضای خنده بازار فاصله بگیریم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/23/2666442_742.jpg

 بیان مشکلات و گاهی نقد مسئولان در قالب سنتی و متفاوت روح زندگی را در شهرک غزالی جاری ساخت.

"امرالله خان" را مردم باید قضاوت کنند

بازیگر فیلم " ایران برگر" گفت: یک بازیگر هیچ گاه نمی‌تواند در مورد نقش و نحوه ایفای آن نظر بدهد،کار باید دیده شود و مخاطب در مورد سختی نقش اظهار نظر کند، "امرالله خان" را نیز مردم باید قضاوت کنند.

شهیدی‌فر و ژیلا صادقیان را مجریان موفقی می‌دانم

 مجری و گوینده رادیو و تلویزیون گفت:رادیو برای مجریان تلویزیون مثل تئاتر برای بازیگران سینما است و از میان مجریان رادیویی که به تلویزیون آمده‌اند شهیدی‌فر و ژیلا صادقیان را افراد موفقی می‌دانم.




مذاکرات سه جانبه ظریف، اشتون و کری آغاز شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/23/2666912_749.jpg

مذاکرات سه جانبه وزرای خارجه ایران و آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور دست‌یابی به توافق جامع هسته‌ای، لحظاتی پیش آغاز شد.

اعدام "شیخ النمر" بحران یمن را به منطقه شرقیه منتقل خواهد کرد
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به حکم اعدام "شیخ نمر النمر" گفت: عربستان با این تصمیم بحران یمن را به منطقه شرقیه منتقل خواهد کرد.

نیروهای مسلح قوی امنیت ایجاد می‌کنند/هیچ کاری بدون امنیت میسر نیست
 فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت بسترسازی دانش گفت: امنیت باعث ایجاد قدرت می‌شود و اگر امنیت نباشد در هیچ عرصه‌ای از جمله اقتصادی، اجتماعی، کار و معیشت نمی‌توان کاری انجام داد؛ شرایطی که در کشورهای همسایه آن را مشاهده می‌کنیم.




نباید با اعصاب مردم بازی کنیم/ افزایش 20 برابری مصرف روغن در کشور





https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/23/2667968_428.jpg



هاشمی با بیان اینکه وزارت بهداشت هیچ مسئله‌ای را از نظر امنیت غذایی از مردم پنهان نمی‌کند، گفت: نباید از تریبونی که در اختیارمان قرار می‌گیرد مردم را بیخود بترسانیم و با اعصابشان بازی کنیم.

برنامه سازمان جهانی WFP برای تامین خوراک کشورهای ابولا زده + تصاویر

با توجه به وسعت بیماری ابولا کشورهای درگیر به لحاظ پیگیری اوضاع اقتصادی و کشاورزی کشورهای خود در مضیقه قرار دارند و نیازمند کمک‌های دارویی وغذایی هستند.

طرح آمایش در بخش دانشگاهی با خلاء جدی مواجه است/ توزیع و تعدد دانشگاهها حالت کاریکاتوری‌ دارد

سلیمی گفت: طرح آمایش سرزمینی آموزش کشور در بخش دانشگاهی با یک خلاء جدی مواجه است و آن هم تعدد دانشگاه‌هایی است که حتی هدف از تاسیس آن نیز مشخص نیست.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار