دکتر ناجی گفت: علی رغم وعده‌هایی که داده شده بود، طرح تحول نظام سلامت که از 15 اردیبهشت ماه آغاز شده، بدون ورود نیروهای جدید پرستاری به سیستم، آغاز شده و ما علی‌رغم کمبود جدّی پرستار، همراه این طرح به کار ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر ناجی دبیر اجرایی دوازدهمین همایش کشوری پرستاری کودکان در جمع خبرنگاران گفت: طبق توافقات صورت گرفته در وزارت بهداشت، قرار بود در طرح تحول پرستاران اضافه شود که نه تنها هنوز کارانه‌ها اضافه نشده، در برخی مراکز درمانی، کاهش پیدا کرده است. این در حالی است که تعرفه‌های پزشکی چندین برابر شده است و علی‌رغم تمام این کمبودها، نیروی پرستاری این مرکز، برای بیماران کاهش خدمات نداشته است و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی و ایجاد آرامش روحی و روانی برای بیمار و خانواده‌هایشان انجام داده است. 
 
وی در پایان گفت:‌ در حال حاضر جدی‌ترین مشکل ما در این مرکز که قطب علمی اطفال در کشور است، کمبود نیروی پرستاری بوده که موجب فشار مضاعف بر پرستاران موجود است و تعهد وزارت بهداشت در مورد افزایش نیروی پرستاری با شروع طرح تحول نظام سلامت هنوز تحقق پیدا نکرده 
است.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار