مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پیروزی غزه تحقق وعده الهی و بشارت دهنده پیروزی‌های بزرگ‌تر/ آمادگی‌ها و ذخایر قدرت را در غزه افزایش دهید/ لزوم به میدان آمدن ساحل غربی در رویارویی با رژیم اشغالگر و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز  پنج شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

پیروزی غزه تحقق وعده الهی و بشارت دهنده پیروزی‌های بزرگ‌تر/ آمادگی‌ها و ذخایر قدرت را در غزه افزایش دهید/ لزوم به میدان آمدن ساحل غربی در رویارویی با رژیم اشغالگر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/24/2670512_562.jpg

رهبر معظم انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی برای همراه شدن بخش ساحل غربی فلسطین در رویارویی با رژیم اشغالگر را یک پروژه اساسی برشمردند و گفتند: جنگ با رژیم صهیونیستی، یک جنگ سرنوشت است که باید تکلیف را نهایی کند و باید کاری کرد که دشمن همان نگرانی‌هایی را که از ناحیه غزه دارد، از طرف ساحل غربی نیز احساس کند.

ظریف: در این دور از مذاکرات طرفین به جای بیان مشکلات به دنبال راه حل بودند/ طرف مقابل نوعی وابستگی احساسی به تحریم‌ها دارد
 وزیر اموخارجه کشورمان در جمع خبرنگاران ایرانی اظهار داشت: حرکت در همه زمینه‌ها رو به جلو بوده است و بیشتر از دوازده سال بازرسی، آژانس هیچ انحرافی در فعالیت‌های ایران مشاهده نکرده، بنابراین استفاده ایران از انرژی هسته ای صلح آمیز است.



معاونین ﻭﺯﺭای ﺧﺎﺭﺟﻪ اﻳﺮاﻥ و چین دیدار کردند

 ﻣﻌﺎﻭﻧﻴﻦ ﻭﺯﺭای ﺧﺎﺭﺟﻪ اﻳﺮاﻥ و چین در نشستی دو جانبه به مذاکره نشستند.


بررسی تروریسم دولتی، انجمن حجتیه، بهائیت و منافقین در نمایشگاه "بصیرت"

به همت تشکل‌های دانشجویی شیراز، شنبه آتی نمایشگاهی با عنوان "بصیرت" در دانشگاه‌های این شهر برگزار می‌شود.


ایران محور وحدت شیعه و سنی در منطقه است/مقامات سعودی با اعدام "آیت‌الله‌النمر" وحدت مسلمانان را خدشه‌دار نکنند

عضو سابق شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: امروز جهان اسلام بیش از هرچیز به وحدت نیازمند بوده و از مقامات سعودی انتظار می‌رود با رویکردی واقع‌بینانه مانع از اجرای این حکم و تشدید تنش‌ها در جهان اسلام شوند.


پیام تبریک امیر دریادار سیاری

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی سی و ششمین سالروز تأسیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش را تبریک گفت.


اعزام 31 گروه فرهنگی از عقیدتی- سیاسی نداجا به آب‌های آزاد

جانشین اداره عقیدتی- سیاسی نیروی دریایی ارتش در حاشیه آیین تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: تا امروز تعداد 31 گروه بالغ بر 150 نفر از کارکنان اداره عقیدتی- سیاسی نیروی دریایی ارتش به عنوان فعالین گروه‌های فرهنگی به مأموریت‌های دریانوردی اعزام شده‌اند.


پایان دیدار مدیران سیاسی کشورمان با 1+5

دیدار مدیران سیاسی کشورمان با 1+5 لحظاتی پیش به پایان رسید.


ضرورت وجود سازمان عقیدتی- سیاسی هر روز آشکارتر می‌شود

رئیس اداره عقیدتی- سیاسی نیروی دریایی ارتش در حاشیه آیین تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: هر روز که از حضور عقیدتی- سیاسی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، ضرورت وجودی این نهاد بر همگان آشکارتر می‌شود.


آغاز دیدار مدیران سیاسی ایران و 1+5 به ریاست ظریف و اشتون

 دیدار مدیران سیاسی کشورمان با 1+5 لحظاتی پیش آغاز شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار