هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از امروز استارت می‌خورد تا سوت آغاز بازی‌ها جمعه و سوت پایان رقابت‌ها شنبه به گوش برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از امروز استارت می‌خورد تا سوت آغاز بازی‌ها جمعه و سوت پایان رقابت‌ها شنبه به گوش برسد. شاید افت و خیز تیم‌ها، نمایش قدرت تیم‌های تازه وارد، باخت عجیب تیم‌های همیشه مدعی از جدابیت‌های این فصل باشد که مربیان و کارشناسان را وادار کرده فصل جاری را پرحادثه و جذاب بدانند و به جز اعتراض‌های کوچک به عملکرد داوران اعتراضی به تیم خاص نداشته باشند تا لیگی آرام را شاهد باشیم، البته عملکرد ضعیف و یا نیمکت لرزان برخی تیم‌ها لیگ را از یکنواختی نجات می‌دهد تا همواره نتایج این باشگاه‌ها حستس‌ترین رقابت‌‌های لیگ را تشکیل دهد.

از سوی دیگر عملکرد قدرتمند تیم‌هایی از لیگ که به هیچ عنوان قابل پیش بینی نبوده نیز می‌تواند ندای خوشی برای فوتسال کشورمان باشد، با وجود تمام این اتفاقات لیگ برتر فوتسال در فصل جاری به ایستگاه هشتم رسید تا 14 تیم سوار بر این قطار شوند و امتیازات را در کوله خود بگذارند، در همین راستا 5 رقابت روز نخست این هفته را از نظر می‌گذرانیم.

** شهروند ساری - پایاسازه

در نخستین دیدار شهروند ساری که از ابتدای فصل تاکنون تنها موفق به کسب 3 امتیاز شده با امید به شرایط ایده آل بازی خانگی با تکیه بر جایگاه سیزدهم جدول رده بندی، پایاسازه را میزبانی می‌کند.
شاگردان ابطحی که هفته گذشته محکوم به باخت برابر قدرت بی‌چون و چرای فصل جدید لیگ برتر یعنی ماهان تندیس قم شدند، برای جبران نتیجه و فرار از قعرنشینی پیروزی برابر تبریزی‌ها را در سر می‌پروراند، اما در سوی دیگر میدان تیمی ایستاده که شاید با توجه به افت و خیزش نتوان عملکردش را پیش بینی کرد. زیرا پایاسازه در اوج روزهای بد خود توانست مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل را با 6گل درهم بکوبد و هفته گذشته نیز به تساوی شیرینی برابر تیم فردوسی تازه وارد اما با انگیزه برسد. پایاسازه که در سر دارد امسال را نیز عملکردی خیره کننده همچون فصل پیش داشته باشد و رتبه‌ای تک رقمی به خود اختصاص دهد برای رسیدن به پیروزی دیگر راهی ساری می‌شود. این تیم با 6 امتیاز جایگاه یازدهم را تاکنون به خود اختصاص داده است.

** دبیری تبریز- فردوسی مشهد

مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر که شاید کاهش با اتفاقات در آسیا و نتایج نه چندان دلچسب لیگ و همچنین حواشی ناشی از افت و خیز در کسب نتایج، تلخ شده است حالا با نیمکتی لرزان که عاقبتش مشخص نیست به دیدار رقبا می‌رود. البته جدایی شمس از این تیم به واسطه رفاقت عمیق با دبیری شوک بزرگی به تبریزی ها بود و پس از آن حضور شهرام دبیری روی نیمکت و در ادامه زمزمه‌های سرمربیگری اصغری مقدم باعث شد تیم از نفس بیفتد و هفته گذشته به باخت برابر فرش‌آرا رضایت دهد، اما با این وجود مسئولان دبیری قادر به گره گشایی این مشکل شدند تا هفته جاری نیز تیم در بحران دبیری با حضور اصغری مقدم در سمت سرمربی، فردوسی مشهد را میزبانی کند. دبیری که با 10 امتیاز از سکونشینی به تکیه بر جایگاه ششم نزول کرده حال باید تلاش خود را به کار گیرد تا دومین شکست خانگی را در تبریز تجربه نکند.
اما فردوسی نیز با عملکردی که تاکنون از خود به نمایش گذاشته و همچنین انگیزه بالایی که در مقابل تیم‌های بزرگ دارد خود را برای گرفتن امتیاز این بازی آماده می‌کند تا جایگاه خود را در جدول ارتقا بخشد.
نماینده دوم مشهد در لیگ برتر با 7 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفته است و هفته گذشته نیز به کسب تک امتیاز رقابت برابر پایاسازه رضایت داد.

** فرش‌آرا مشهد- مس سونگون

تیم رده پنجمی فرش‌آرا که هفته گذشته بر تیم دبیری غلبه کرد و امتیاز شیرینی از این تیم گرفت، برای تحقق رویاهای خود و قدم به قدم نزدیک شدن به سکوها تیم سکونشین مس را میزبانی می‌کند، البته شکست تیم تبریزی برای مجموعه مرتضایی‌ها آسان نخواهد بود، زیرا تیم تبریزی به گفته مسئولان خود هم قسم شده که تا پایان مدعی بماند و چه بسا قهرمانی را از آن خود کند.
تیم مس سونگون که مقابل چشمان بهت زده فوتسالی‌ها با کسب 17 امتیاز به رده دوم جدول رسیده است، با تمام قوا به مصاف فرش‌آرا می‌رود که در صورت لغزش گام ماهان حتی به صدر جدول نیز برسد. با این اوصاف رقابت در مشهد شاید یکی از بازی‌هایی خوب و چشم نواز هفته هشتم باشد.

** گیتی پسند اصفهان- شهید منصوری قرچک

دو رقیب دیرینه فوتسال سرانجام در ایستگاه هشتم لیگ به هم رسیدند، این در حالیست که منصوری وضعیت ایده آلی ندارد و با به گوش رسیدن نام گیتی پسند شاید هاله‌ای از ابهام در ذهن ایجاد شود که آیا نماینده استان اصفهان در این فصل شرایط خوبی دارد یا اینکه با حواشی درونی دست و پنجه نرم می‌کند و صدایش در نمی‌آید.

با وجود شرایط هر دو تیم جمعه به مصاف هم می‌روند تا چهارمین رقابت هفته هشتم را برگزار کنند در این راستا گیتی پسند که هفته گذشته متحمل شکست سنگینی از مس سونگون شد برای جبران نتیجه و بازگرداندن آرامش به تیم برای طی مسیری صعودی، به مصاف رقیب می‌رود. کشاورز سرمربی بازیکن تیم اصفهانی که سابقه حضور در منصوری را نیز دارد باید تمام تلاش خود را بکار گیرد تا با همدل کردن بازیکنان تیم اسبق خود را شکست دهد تا سایه حواشی بر سر این تیم کمرنگ شود.

 در سوی دیگر میدان تیم منصوری که هفته گذشته در کمال ناباوری در خانه خود مغلوب تیم قعر جدولی و تازه وارد لیگ برتر شد و به تبع آن سرمربی تیم نیز استعفای شفاهی خود را اعلام کرد، برای کسب نتیجه آبرومند به مصاف گیتی پسند می‌رود تا شاید بتواند در اصفهان نفسی تازه کند و تلخی دو شکست خانگی را از یاد ببرد. گیتی پسند و منصوری با امتیازهای 13و 8 به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و هشتم جدول جای گرفته‌اند.

** شرکت حفاری - تاسیسات دریایی

حفاری یکی از مدعیان فصل گذشته که تاکنون به واسطه شرایط آب خوش از گلویش پایین نرفته در اندیشه کسب امتیاز خانگی در هفته هشتم است تا بلکه بتواند با شوکی از پیروزی در میان سریال تکراری تساوی، به وضعیت گذشته خود بازگردد، حفاری که تاکنون با 9 امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته این هفته برابر تیم باانگیزه تاسیسات کار دشواری پیش رو دارد اما امید دارد دومین نماینده تهران نیز همانند میثاق دست کم برای آنها را امتیاز به ارمغان بیاورد تا در هفته هشتم دست خالی نماند اما کسب امتیاز برابر یاران شمسایی که پس از دو باخت متوالی در فصل جدید تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا مقابل حریفان به پیروزی برسند کار آسانی نیست تمام اعضای این تیم و در رأس آن شمسایی از حواشی و یا پس لرزهای آنها دوری می‌کنند تا تیم از مسیر صعودی اختصاص دهد.

** شهرداری ساوه - ماهان تندیس قم

نماینده بحران زده ساوه در لیگ برتر با تک امتیاز خود و حضور در قعر جدول شاید در نهایت ناامیدی چشم به امتیاز بازی با قدرت این فصل لیگ برتر فوتسال یعنی ماهان تندیس دارد. خوراکچی که با حضورش در ساوه نتوانست حواشی را کمرنگ کند و حتی تیم شهرداری به دو دسته تقسیم شد برای حفظ عنوان خود که (ناجی تیم‌های بحران زده) است سعی در دست یابی به یک پیروزی دارد، البته با توجه عملکرد ماهان و درخشش امیر شمسایی در نیمه مربی‌ها کسب امتیاز شهرداری ساوه، روی کاغذ بعید به نظر می‌رسد مگر اینکه اتفاق‌های فوتبالی در این رقابت مدیریت بازی را از دست قمی‌ها بیرون آورد ماهان تندیس تاکنون بدون شکست و با کسب 21 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر جای گرفته است.

** مقاومت البرز - میثاق تهران

در دیدار پایانی هفته هشتم لیگ برتر فوتسال میثاق یکی از نماینده‌های پایتخت در استان البرز مهمان مقاومت می‌شود تا در برابر تیم تازه وارد قرار گیرد، البته میزبان این رقابت بواسطه شکست منصوری درهفته گذشته و همچنین کسب یک امتیاز برابر تیم شهرداری ساوه از دیدار معوقه لیگ با انگیزه و برای فرار از شکست دوباره میثاق را میزبانی می‌کند. اما شاگردان لک که حالا پس از گذشت 8 هفته به تازگی تنها به فاکتور همدلی رسیده‌اند و همچنان مشکلات ناشی از عدم برگزاری تمرینات خوب و انجام دیدارهای تدارکاتی را به دوش می‌کشد، در نظر دارند با کسب حداکثر امتیازها خود را به نیم فصل برسانند تا با کمرنگ شدن مشکلات همچون تیمی حرفه‌ای بدون ضعف رقابت‌ها را پیگیری کنند. تیم میثاق هفته گذشته نیز بازی برده را در دقایق پایانی به حفاری سپرد تا با تساوی امتیازها را با هم قسمت کنند مقاومت البرز و میثاق تهران با 5و8 امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های 12 و 9 قرار گرفته‌اند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار