دیوید مویس، سرمربی سابق منچستر یونایتد در آستانه‌ی قبول هدایت تیم اینتر میلان قرار گرفته است. وی معتقد است عدنان یانوزای می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کسب نتایج ضعیف دیوید مویس همراه با منچستر سیتی برای وی چندان هم گران تمام نشده، زیرا اخیراً پیشنهاداتی مبنی بر قبول مربیگری اینتر میلان دریافت کرده است.
 
والتر ماتزاری، سرمربی فعلی اینتر نتوانسته انتظارات را در رقابت‌های این فصل سری آ برآورده سازد و آینده او در این باشگاه کاملاً نامطمئن است. مویس بلیط بازی اینتر و ناپولی را دریافت کرده تا از جایگاه تماشاچیان شاهد این بازی باشد. آنالیز بازی اینتر می‌تواند به او در مورد تصمیم‌گیری قبول هدایت تیم ایتالیایی کمک کند.
 
* یانوزای در فهرست بهترین‌ها
 
دیوید مویس معتقد است عدنان یانوزای مهاجم تیم ملی بلژیک این توانایی را دارد که به زودی در فهرست بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان قرار بگیرد.
 
مویس گفت: یانوزای با استعدادترین فوتبالیست جوانی بود که تاکنون با او کار کرده بودم. از زمانی که این مهاجم 19 ساله به تیم ملی بلژیک راه یافت بهتر توانست استعدادهای نهفته خود را به نمایش بگذارد.
 
یادآور می‌شود، مویس در یک فصل حضور خود به عنوان مربی منچستر یونایتد، نخستین مربی بود که استعداد یانوزای را کشف کرده و به او فرصت بازی در میدان را داد. اما لوئیس فن‌خال نظر دیگری دارد و به ندرت پیش آمده تمام 90 دقیقه بازی از حضور یانوزای در تیم بهره ببرد.
 
مویس در پایان گفت: به زودی خواهید دید یانوزای تبدیل به یک سوپر ستاره خواهد شد. او همانند دوران نوجوانی وین رونی است. استعداد تبدیل شدن به یکی از برترین فوتبالیست‌های جهان در یانوزای دیده می‌شود. سرعت پیشرفت او قابل تحسین است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مویس ، اینتر ، یانوزای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار