رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: سعی شده است که در طول چند سال اخیر پلیس از کشف سنتی به سمت کشف علمی مدرن و با تکیه بر علوم روز پیش برود

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "محمد رضا مقیمی" در جمع تعدادی از مدیران آگاهی استان مركزی گفت: اشرافیت اطلاعاتی یکی از اولویت های مهم فرماندهان و مسئولین بر حوزه کاری و جغرافیایی محل خدمت است.

وی با اشاره به توانمندی‌های پلیس ‌آگاهی در کشف علمی جرائم گفت: علاوه بر آزمایشگاه‌های متعدد سعی شده است نسبت به بکارگیری نیروی آموزش دیده، افزایش کیفیت آموزش‌ها و بکارگیری تجهیزات و تکیه بر دانش روز در راه کشف علمی جرائم گام برداریم.

سردار مقیمی تصریح كرد: براساس تدابیر فرماندهی ناجا سعی شده است که در طول چند سال اخیر پلیس از کشف سنتی به سمت کشف علمی مدرن و با تکیه بر علوم روز پیش برود که خوشبختانه اهتمام چند ساله در این امر محقق شده و در حال شکوفایی هستیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تلاش، همدلی و هم افزایی و نظارت در انجام امور را رمز موفقیت دانست و بر استفاده از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی برای كشف جرائم تاكید كرد.

وی در ادامه اظهار داشت: گستردگی تدابیر مربوط به پیشگیری از وقوع جرم و آسیب¬‌های اجتماعی و نیز متولیان متعددی که در این خصوص وجود دارند، از یک سو نیاز به مدیریت جامع و هدفمند در این حوزه را نشان می‌دهد و از سوی دیگر مشارکت فعال تمام قوای کشور را می¬ طلبد.

سردار مقیمی تصریح کرد: اعتماد بی مورد باعث ضربه به پیکره سازمان می شود پس باید تلاش کنیم با هوشیاری، تیز بینی، نظارت و بازدید نقاط ضعف خود را برطرف كنیم تا دچار شکست حفاظتی نشویم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان خاطر نشان کرد : انتقال تجربیات یکی از موضوعات مهم و مد نظر بوده و این امر باید با جدیت هر چه تمام تر اجرا شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: حرکت ، پلیس ، کشف ، شنتی ، مدرن ، سردار ، آگاهی ، مقیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار