مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷ روز جمعه پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران با برتری منصوری قرچک مقابل گیتی پسند اصفهان آغاز شد.
 
گیتی پسند اصفهان ۲ – منصوری قرچک ۳
 
گلها: سعید تقی زاده و فرشاد شارقی(گیتی پسند) ، مهدی رضاییان و پیمان حفیظی و حمید نصیری (منصوری )
 
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که در هفته های گذشته انتظارات را برآورده نکرده بود در دیدار خانگی با تیم بحران زده منصوری قرچک امیدوار به کسب سه امتیاز بود تا اندکی شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. از سوی دیگر منصوری قرچک در دو بازی گذشته مقابل حریفانش شکست خورده بود و حتی داورزنی با اعلام استعفای خود نشان داد که شرایط نیمکتش چقدر لرزان است و با توجه به این که منصوری همواره در خانه گیتی پسند شکست خورده بود انتظار می رفت این بار هم تیم کشاورز موفق به شکست منصوری قرچک شود. اما جریان بازی به گونه ای متفاوت رقم خورد و بازی پایاپای دو تیم در نیمه اول گلی در بر نداشت. اما در نیمه دوم هر دو تیم به قصد برد به زمین آمده و دوشادوش هم پیش رفتند اما در نهایت این تیم منصوری بود که موفق شد از گل سوم خود حراست کرده و به سه امتیاز ارزشمند دست یابد.
 
حفاری اهواز ۲ – تاسیسات دریایی تهران ۱
 
گلها: فارش ضیاغم و احمد ملاعلی (حفاری )، علی ابراهیمی (تاسیسات دریایی )
 
تیم خوب حفاری اهواز که با از دست دادن جند بازیکن نامی و پس از تساوی هفته دوم مقابل مقاومت تازه تشکیل شده به نظر می رسید در سال جاری حرفی برای گفتن نخواهد داشت ، با برتری مقابل تیم پر سر و صدای تاسیسات دریایی تهران نشان داد که همچنان از تیم های صاحب شخصیت فوتسال ایران بوده که بعد از گذشت هشت هفته حالا روند خود را پیدا کرده است. تیم حفاری که از هفت بازی گذشته خود شش تساوی و یک برد را کسب کرده بود و بدون شکست در خانه پذیرای تاسیسات دریایی تهران بود و موفق شد با ارائه بازی با برنامه موفق شد با نتیجه دو بر صفر از تاسیسات پیش بیفتد. گل ثانیه پایانی علی ابراهیمی هم کمکی به وحید شمسایی نکرد تا سومین شکست فصل شمسایی با تاسیسات دریایی تهران در اهواز رقم بخورد.
 
شهروند ساری ۶ – پایاسازه تبریز ۲
 
گلها: مرتضی عظیمایی و محمدرضا کرد و حمید سالاری و حمید رضا ره انجام و هادی بافنده(گل بخودی) و امیرحسین رسولی (شهروند)، علی محمدی (پایاسازه)
 
تیم فوتسال شهروند ساری که در فصل جدید چند بازیکن قدیمی و خوب خود را به خدمت گرفته است در هفت دیدار گذشته خود سه تساوی و سه شکست با اختلاف سک گل را تجربه کرده بود و هر بار در آستانه پیروزی از رسیدن به آن باز می ماند. اما در هفته هشتم شاگردان ابطحی مصمم بودند بازی شش امتیازی خود مقابل پایاسازه تبریز را ببرند و دو گلی که در ابتدای بازی از حریف پذیرفتند هم مانع این تصمیمشان نشد .تیم شهروند در این بازی ابتدا دو گل خورد اما با حمایت هواداران خود موفق شد با شش گل پاسخ سنگینی به قضایی و یارانش دهد. خبر خوب برای هوادارن شهروند در این بازی گلزنی مرتضی عظیمایی گلزن افسانه ای آنها بود که پس از دو سال دوری به دلیل مصدومیت موفق شد در این بازی گلزنی کند.
 
دبیری تبریز ۴ – فردوسی مشهد ۲
 
گلها :‌محمد کوهستانی ۲ و بهروز جعفری و جواد اصغری مقدم ( دبیری ) ، ابراهیم حاجتی و محسن شماعی ( فردوسی)
 
دبیری تبریز ، مدافع عنوان قهرمانی پس از چند هفته دور بودن از آرامش در بازی مقابل فردوسی مشهد موفق شد با کسب سه امتیاز شیرین کمی از حواشی فاصله گرفته و به روزهای خوش امیدوار شود. این تیم که پس از جدایی حسین شمس روزهای سختی را تجربه کرده بود در مقابل فردوسی مشهد گل اول را پذیرفت اما بخوبی با زدن سه گل با برتری به رختکن رفت. در نیمه دوم هم تیم دبیری به روند خوب خود ادامه داد و توانست یک گل دیگر به ثمر برساند. جواد اصغری مقدم که در زمان شمس فرصت خودنمایی نیافته بود این بار خودش موفق به گلزنی شد تا بازی با نتیجه ۴-۲ به پایان برسد.
 
فرش آرا مشهد ۳ – مس سونگون ورزقان ۱
 
گلها : مسعود سعادتی ۲ و ایمان احمدی (فرش آرا) ، بابک نصیری (مس )
 
در آخرین دیدار روز نخست این هفته هم تیم فوتسال فرش آرا مشهد موفق شد با ارائه بازی خوب سه امتیاز ارزشمند مقابل تیم رده دومی مس سونگون را در خانه حفظ کند و اولین شکست فصل مس را به ثبت برساند.تیم فرش آرا در این دیدار با تک گل احمدی به رختکن رفت و در نیمه دوم با دوگل مسعود سعادتی با نتیجه ۳-۰ از حریفش پیش افتاد . تلاش تیم مس هم در ادامه به یک گل دیرهنگام انجامید که کمکی به این تیم نکرد.
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، کشاورز ، منصوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار