رودهن؛

ورزش همگانی در زندگی آپارتمان نشینی باید فرهنگسازی شود

رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن گفت :آپارتمان نشینی معضل جامعه شهری است و در این راستا ورزش همگانی به عنوان پیام آور نشاط و سلامت جامعه باید فرهنگسازی شود.

علی رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت ورزش در شهررودهن با تاکید بر اینکه کمبود سرانه ورزشی نداریم گفت : متناسب با رشد جمعیت در رودهن زیر ساخت های ورزشی هم باید از نمودار صعودی برخوردار باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن آپارتمان نشینی را معضل جامعه شهری برشمرد و با تاکید بر اینکه ورزش در جریان آپارتمان نشینی به ویژه در حوزه همگانی باید فرهنگسازی شود ، تصریح کرد : ورزش همگانی در قالب پیاده روی خانوادگی نشاط و سلامتی را برای جامعه به ارمغان می آورد.

عسگری در ادامه این مطلب افزود : قشر جوان با وجود کمبود امکانات و فضاهای ورزشی می توانند در ورزشهای همگانی شرکت کنند و در راستای فرهنگسازی در این زمینه هیئت ورزش های همگانی را تقویت کرده ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودهن با تاکید بر اینکه ورزش همگانی نشاط و شادابی و سلامت جامعه را به همراه دارد ، اظهار داشت : راه اندازی ورزش صبحگاهی در پارک ها و برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی و برنامه گل گشت ها از جمله اقدامات مدیریت ورزش رودهن در معرفی و اهمیت ورزش های همگانی است.

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.