امام جمعه رودهن گفت : ایران اسلامی در بحث امنیت با تلاش ارگانهایی مانند نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات به عنوان سربازان امام زمان (عج) جایگاه برتری در دنیا دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته نیروی انتظامی یادو خاطره شهدای سبزجامه برقراری امنیت اجتماعی و مرزی کشوربه ویژه حادثه سقوط هواپیمای این ارگان را گرامیداشت و گفت : نیروی انتظامی نقشی مهم در ترسیم امنیت در کشور را بر عهده دارد.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : نیروی انتظامی در این راستا با دلاوری ها و رشاد ت های ماموران خود شهدای زیادی را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با اشاره به امنیت یکی از امتیاز های ایران اسلامی و ارمغان شهدای تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس ، اضافه کرد : امنیت حاکم بر ایران اسلامی با سایر کشور ها در خاورمیانه و در دنیا قابل مقایسه نیست و در این راستا از جایگاه ارزشمندی در دنیا برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در رودهن در سالگرد تاسیس وزارت حفاظت اطلاعات ، ابراز داشت : وزارت اطلاعات یکی از ارگانهای مهم در برقراری امنیت در کشور محسوب می شود و در ترسیم اقتدار ایران اسلامی در دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در خاتمه اظهار داشت : نیروی انتظامی و حفاظت اطلاعات و سایر ارگانهای نظامی حافظان امنیت و پاسداران مرز های نظام جمهوری اسلامی ایران می باشند.


نماز شرط قبولی عزاداری ایام سوگواری امام حسین (ع) است

امام جمعه  رودهن گفت : قبولی کلیه عزاداری ها و توسلات در ایام سوگواری امام حسین (ع) از شروط ثابت قدمی در اقامه نماز است زیرا امام حسین (ع) برای احیاء دین و اقامه نماز به شهادت رسید .

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح همچنین در آستانه ماه محرم و قیام امام حسین (ع) در راستای احیاء و زنده نگه داشتن اسلام و اقامه نماز گفت : امام حسین (ع) در قالب قیام عاشورا موجی گسترده از ارزشهای دینی و معنوی را در تاریخ اسلام منتشر کرد.

نماینده ولی فقیه در رودهن با اشاره به نقش نماز به عنوان یکی از ستونهای دین اسلام تصریح کرد : نماز در اسلام بسیار سفارش شده است و تاثیرات آن در زندگی مومنان به شکل شفاف نمایان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در ادامه این مطلب افزود : اسلام حقیقی و حجت معصومین و قبولی سایر اعمال و قبولی کلیه عزاداری ها و توسلات در ایام سوگواری امام حسین (ع) از شروط نماز است و هر کس در نماز ثابت قدم باشد به این شروط دست پیدا خواهد کرد.

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت : نماز جمعه به طور موقت در شهر رودهن برای انجام این فریضه الهی در مسجد علی بن ابیطالب (ع) تا ساخت کامل مصلی اقامه می شود.

انتهاي پيام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.