8 انیمیشن و یک فیلم کوتاه ساخته‌اعضای کانونپرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبیرونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ صمدی ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت : کانون پرورش فکری برای تهیه و تولید این فیلم و انیمیشن ها که شش ماه به طول انجامیده ، 30 میلیون ریال به اعضای کانون کمک کرده است .

آقای صمدی افزود :  فیلم کوتاه با نام پول و با هنرمندی رضا شکیبی ، مهیار راغی و نیما تقی زاده به کارگردانی مهدی مؤذن عضو نوجوان این مرکز ، به نمایش در آمد .

فیلم پول ،  ماجرای پسر بچه ای را شرح می دهد که تصمیم داشت برای دوستش هدیه تولد بخرد ؛ اما پولش را گم می کند و برای پیدا کردن پول تلاش زیادی انجام می دهد تا  اینکه سرانجام آن را پیدا کرده و برای دوستش هدیه می خرد .

همچنین انیمیشن 4 دقیقه‌ای عمر پر ثمر با سرگذشت یک مداد  ، انیمیشن 7 دقیقه ای رویای آسیاب با موضوع غرور بی جا  و داستان آسیاب و باد ،  انیمیشن 6 دقیقه ای " ماه من ، ماه ما " با موضوع مالکیت  و پسری که ماه را مال خود می داند تهیه شده است.

انیمیشن 8 دقیقه ای کلاغ خنزرپنزری با موضوع خودشناسی ، انیمیشن 2 دقیقه ای سقای نینوا  درباره زندگی حضرت ابوالفضل(ع) ، انیمیشن  شتر مقدس درباره شتر حضرت صالح و زندگی این حضرت ، انیمیشن 2  دقیقه ای دوستی با کتاب با موضوع اهمیت مطالعه و انیمیشن 2 دقیقه ای  خانه‌ای برای کرم‌ها  با موضوع دوستی با حیوانات ساخته شده است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.