مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده‌ةای کشاورزی شهر تهران از احداث و نوسازی و همچنین تجهیز میادین میوه و تره بار در چهار نقطه شهر تهران خبر داد.

سید احمد صفوی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تاکیدات شهردار تهران مبنی بر توسعه‌ی بازارهای محله‌ای میوه و تره بار، لزوم بازنگری،‌ تجهیز و همچنین احداث ساختمان‌های جدید در مراکز میوه و تره بار به منظور خدمات رسانی بیشتر و با کیفیت تر مبتنی بر احترام به شهروندان در دست اقدام قرار گرفت.

وی افزود: بازارها در منطقه 12 به نام "طرفه" در زمینی به مساحت هزار متر مربعی و زیر بنایی 330 متر مربیع در یک طبقه، در منطقه 2 به نام "اناری" در زمینی به مساحت 442 متر مربعی و زیر بنایی 1770 متر مربعی در 4 طبقه،‌در منطقه یک به نام "نیاوران" در زمینی به مساحت 136 متر مربعی و زیر بنایی 408 متر مربعی در 3 طبقه و همچنین بازار دیگری به نام "حکمت" در زمینی به مساحت 386 متر مربعی و زیر بنایی 1050 متر مربعی در 3 طبقه احداث و نوسازی می‌شوند.

صفوی عنوان کرد: در این بازارها، امکانات بازرگانی شامل میوه، لبنیات، سبزی فرنگی،‌ چهار زون پروتئینی احداث و در دست بازسازی قرار می‌گیرند.

وی در ادامه اظهار کرد: در فضای کارگری، سرویس بهداشتی، خوابگاه و سالن غذا خوری و برای عمومی سرویس بهداشتی عمومی، نمازخانه، آسانسور، بالابر به منظور تکریم ارباب رجوع و انباری، سکوی بار انداز ساخته می‌شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران خاطرنشان کرد: سازمان میادین در جهت خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار