رقابتهای بین المللی جام تختی سالهاست که در بخش آزاد برگزار می شد اما افت سطح کمی و کیفی این تورنمنت بین المللی باعث شد تا با نظر فدراسیون برای اولین بار بخش فرنگی نیز به این مسابقات افزوده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ به نظر می رسد با این تصمیم، مسابقات در سطح بسیار بالاتری نسبت به دوره های قبل برگزار شود و تیم ها و کشتی گیران مطرح تری در این رقابت ها حضور یابند.

پیش بینی می شود نزدیک به 30 کشور دنیا در مسابقات جام جهان پهلوان تختی شرکت کنند که به احتمال زیاد کشور آمریکا که یکی از قدرت های جهانی این رشته محسوب می شود نیز در رقابت ها حضور داشته باشد.

جوایز خوبی هم برای تیم های برتر این مسابقات در نظر گرفته شده است به گونه ای که به تیم های اول تا سوم به ترتیب 10، هفت و پنج هزار دلار جایزه نقدی داده می شود.

وی با بیان اینکه به دنبال شرکت دادن یک تیم آزاد و یک تیم فرنگی از استان در این مسابقات هستیم، ابراز امیدواری کرد برگزاری این مسابقات معتبر بتواند تحولی جدی در کشتی کرمانشاه ایجاد کرده و جایگاه واقعی خود را در این رشته پیدا کنیم.

محبی در خصوص این مسابقات اظهار داشت: هنوز زمان دقیق مسابقات جام جهان پهلوان تختی که به طور قطع در شهر کرمانشاه برگزار می شود، مشخص نشده اما زمان تقریبی این رقابت ها اواخر دی و یا اوایل بهمن ماه سال جاری خواهد بود

انتهای پیام/ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.