دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور با سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برگزار شد، بگونه ای که می توان نام مسابقات اوپن را نیز بر روی آن گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور با سطح کمی و کیفی بسیار بالایی برگزار شد، بگونه ای که می توان نام مسابقات اوپن را نیز بر روی آن گذاشت.
 
منصور کیانی خاطرنشان کرد: تعداد نفرات شرکت کننده هر استان در این مسابقات بنا به عناوینی که آن استان در دوره گذشته کسب کرده بود متفاوت بود، یعنی بچه‌های کرمانشاه که 12 نفر بودند با 56 مازندرانی و 44 تهرانی جنگیدند.
 
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه در خصوص نتایج کشتی گیران کرمانشاهی در این مسابقات، گفت: در این مسابقات و در وزن 57 کیلوگرم محسن رحمانی چهارم شد، در 61 کیلوگرم بهزاد بهروزی راد چهارم شد، در وزن 65 کیلوگرم فرزاد کولیوند پنجم شد، در وزن 70 کیلوگرم حامد رشیدی دوم و حمیدرضا افضلی چهارم شد، در وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری سوم شد، در وزن 86 کیلوگرم احسان امینی سوم و مسعود حیدریان پنجم شد، در وزن 97 کیلوگرم سعید امیری اوت شد و در وزن 120 کیلوگرم نیز شیروان محبی دهم شد.
 
این مقام مسئول در هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: در رده بندی تیمی نیز استان کرمانشاه با کسب 48 امتیاز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
 
وی بیان داشت: در این مسابقات تیم استان مازندران که با 56 کشتی گیر حضور یافته بود توانست با کسب 76 امتیاز به عنوان قهرمانی کشور دست یابد.
 
کیانی خاطر نشان کرد: همچنین تیم استان تهران نیز که با 44 کشتی گیر در این مسابقات حضور داشت توانست با کسب 41 امتیاز و پایین تر از استان کرمانشاه، عنوان سوم کشور را از آن خود کند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.