معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت : محموله كالاي قاچاقي به ارزش دو ميليارد ريال شناسايي و متوقف و سه نفر در اين رابطه دستگير شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، سرهنگ " جهانگير كريمي" گفت: ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان لنجان در راستاي اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالا و ارز در بازرسي از يك دستگاه سواري پژو پارس تعداد يك هزار و 58 ثوب پوشاك خارجي قاچاق را كشف كردند.

وي افزود: ماموران اين فرماندهي همچنين در بازرسي از يك دستگاه كاميون بنز نيز تعداد 450 كارتن چيني آلات در انواع مختلف كه فاقد اسناد مثبته گمركي و به صورت قاچاق وارد شده بودند را كشف و يك نفر را در اين رابطه دستگير كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در پي كسب خبري مبني براينكه فردي در امر قاچاق سيستم هاي كامپيوتري و تبلت فعاليت مي كندبا اقدامات به عمل آمده محل هاي تردد و انبار نگهداري اقلام را شناسايي كردند.

وي بيان داشت: ماموران با هماهنگي مقام قضايي فرد مذكور را در يك عمليات غافلگيرانه حين تخليه كالاهاي قاچاق در انبار خود دستگير و در بازرسي از خودروي وي تعداد 972 دستگاه تبلت به همراه يك دستگاه ليبل زن را كشف كردند.

سرهنگ كريمي با بيان اينكه ارزش كالاهاي كشف شده بالغ بر دو ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: در اين رابطه سه دستگاه خودرو توقيف، يك انبار تعطیل و سه نفر در اين رابطه دستگير شدند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.