طی پیامی؛

وزیر کشور درگذشت حضرت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

وزیر کشور، با صدور پیامی ضمن تسلیت و تعزیت درگذشت مبارز نستوه حضرت آیت الله مهدوی کنی، رحمت و علو درجات را برای آن عالم ربانی مسئلت نمود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی ضمن تسلیت و تعزیت درگذشت مبارز نستوه حضرت آیت الله مهدوی کنی، رحمت و علو درجات را برای آن عالم ربانی مسئلت نمود.

 متن کامل پیام به شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی
 
بیت مکرم حضرت آیت الله مهدوی کنی
 
سلام علیکم
 
خبر درگذشت مبارز نستوه، عالم جلیل القدر حضرت آیت الله مهدوی کنی، رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری، یار صدیق و وفادار حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری که بخش عمده ای از عمر گرانبها، پرثمر و با برکت خویش را در راه مبارزه با جور و نظام ستمشاهی و شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و احیای ارزش های دینی و اسلامی و تعالی کشور طی نمودند موجب تألم و تأسف فراوان گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه بزرگ به محضر حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری، ملت بزرگ و شریف ایران، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری و بیت محترم آن عزیز سفر کرده، در آستانه ماه محرم، ماه سرور و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، از درگاه پروردگار قادر متعال برای آن عالم ربانی رحمت و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
 
عبدالرضارحمانی فضلی
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار