باوجود اینکه کیمی رایکونن در گرندپری روسیه نتیجه قابل توجهی کسب نکرد اما فراری از عملکرد این راننده فنلاندی دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کیمی رایکونن در بیشتر رقابت های این فصل با راندن اتومبیل فراری خود مشکل داشت.
این راننده فنلاندی باوجود اینکه در زمانگیری گرندپری روسیه توانسته بود نزدیک به آلونسو حضور داشته باشد، اما در اتمام رقابت ۱۹ ثانیه بعد از او از خط پایان مسابقه عبور کرد.
مارکو ماتیاچی باور دارد رایکونن که در سال ۲۰۰۷ فراری را به عنوان قهرمانی رسانده اکنون پتانسیل بیشتری دارد.

او گفت: صد درصد می توان دید که کیمی سریع تر شده است. آیا باید امتیازها را مبنای سنجش قرار داد؟ این طور نباید باشد که البته خیلی از چیزها باعث شد او نتواند موفق شود. اما او در هر صورت سرعت خود را افزایش داده است.

کیمی رایکونن بعد از اتمام گرندپری روسیه عنوان کرده بود در پیچ اول توسط یکی از تورو روسوها تحت فشار قرار گرفته بود و اتومبیل او در مسیرهای مستقیم سرعت کافی نداشت. علاوه بر این او در دورهای پایانی رقابت هم باید در مصرف سوخت صرفه جویی می کرد.

کیمی بعد از گرندپری روسیه گفت: استارت خیلی خوبی داشتم. اما یکی از تورو روسوها مسیر خود را به سمت من کج کرد و من به خاطر برخورد نکردن با او مجبور شدم سرعتم را کم کنم. همین هم باعث شد رده های زیادی از دست بدهم.

وی افزود:این مسابقه از چیزی که انتظار داشتیم سخت تر گذشت. باید در مصرف انرژی و سوخت صرفه جویی می کردیم. از قبل هم می دانستیم این مسابقه برای ما سخت خواهد بود، اما چند عامل دیگر هم باعث شد این گرندپری خیلی سخت تمام شود.
«امیدوارم مسابقه های بعدی با اتومبیل های ما بیشتر سازگار باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار