البرز؛

دستگیری جاعل برگ عدم خلافی خودرو در البرز

فردی که با مراجعه به بخش اجرائیات پلیس راهور استان البرز و شناسایی رانندگانی که دارای مبالغ قابل توجهی خلافی خودرو بودند در قبال دریافت مبالغی وجه نقد، برگ جعلی عدم خلافی خودرو صادر می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، همایون شریفی رئیس پلیس راهور استان البرز با بیان این که ماموران پلیس راهور این استان موفق به شناسایی فردی شدند که اقدام به جعل برگ عدم خلافی خودرو می‌کرد، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از رانندگان به اداره اجرائیات پلیس راهور استان و اظهار شکایت مبنی بر اینکه مبلغ خلافی خودرو خود را پرداخت کرده اما در سیستم ثبت تخلفات مبلغی کسر نشده، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ در بررسی بیشتر موضوع مشخص شد که این افراد مبلغ خلافی خود را در ازای صدور برگ عدم خلافی به صورت دستی به شخصی داده‌اند و تمام محتویات برگه مورد نظر حاکی از کسر مبلغ خلافی است.

شریفی اظهار داشت: اظهارات شکات و تحقیقات تکمیلی ماموران در خصوص مدارک خلافی حاکی از آن بود که رانندگان در دام یک کلاهبردار حرفه‌ای گرفتار شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: مأموران پس از چندین روز تحت نظر قرار دادن محوطه اطراف ساختمان پلیس راهور و اداره اجرائیات این پلیس، فردی با مشخصات مورد نظر را که در حال گفت‌وگو با مراجعه‌کنندگان بود مشاهده و در یک فرصت مناسب اقدام به دستگیری و انتقال وی به پلیس راهور کردند.

متهم دستگیر شده در مواجه با شاکیان به جرم خود مبنی بر صدور برگ عدم خلافی جعلی اعتراف کرده و اظهار داشت: پس از شناسایی و جلب اعتماد رانندگانی که دارای خلافی قابل توجهی بوده و جهت کسر خلافی خودرو به اجرائیات راهور استان البرز مراجعه می‌کردند، با دریافت یک‌سوم از مبلغ خلافی اقدام به جعل و صدور برگ عدم خلافی برای آنها می‌کردم‌.

شریفی ضمن هشدار به شهروندان در خصوص هوشیاری در قبال کلاهبرداران، از مراجعه‌کنندگان به اداره اجرائیات پلیس راهور خواست تا در صورت مواجهه با افراد شیاد و کلاهبردار مراتب را از طریق تلفن 21873108 در اختیار بازرسی پلیس راهور استان البرز قرار دهند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: البرز ، جاعل ، خلافی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.