کرمان؛

توقيف 32 خودرو با خلافي بيش از ده ميليون ريال در جيرفت

فرمانده انتظامي جيرفت از توقيف 32 دستگاه خودرو با تخلفات بيش از ده ميليون ريال در عمليات انضباط ترافيكي پليس اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان توقيف 32 خودرو با خلافي بيش از ده ميليون ريال در جيرفتو بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهريارسعيدي" گفت: در راستاي اجراي طرح برخورد با خودروهاي متخلف وداراي خلافي بيش از 10 ميليون ريال در شهرستان جيرفت برابرتبصره 1 ماده8قانون جرائم پليس راهورتعداد 32 دستگاه انواع خودرو با خلافي بيش از ده ميليون ريال از ابتداي امسال متوقف شدند.

وي در ادامه تاکيد کرد: پليس براي به حداقل رساندن سوانح و حوادث درون شهري تدابير ويژه اي از جمله اجراي طرح هاي مختلف راهور و توقيف ماشين هاي با تخلفات بالاي ده ميليون ريال خلافي ، انديشيده است.

فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت در پايان به ماده قانوني توقيف خودروهاي با خلافي بيش از يک ميليون تومان اشاره داشت و اظهار کرد: در راستاي اجراي بند 8 قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي و رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه خودرويي به 10 ميليون ريال برسد پليس راهنمايي و رانندگي مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، دستور توقيف خودرو صادر و از تردد آن جلوگيري خواهد شد.


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.