پرچم سیاهمان را برفراز کاخ باکینگهام و کاخ سفید نصب می‌کنیم! + عکس

نوجوان 17 ساله استرالیایی که به تازگی به داعش پیوسته است، در یک فیلم ویدئویی سوگند می‌خورد پرچم سیاه داعش را برفراز کاخ باکینگهام و کاخ سفید نصب خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نوجوان 17 ساله استرالیایی که به تازگی به داعش پیوسته است، در یک فیلم ویدئویی سوگند می‌خورد پرچم سیاه داعش را برفراز کاخ باکینگهام انگلیس و کاخ سفید در آمریکا نصب خواهد کرد.  "عبدالله المیر" 17 ساله که خود را "ابو خالد" می‌نامد، در یک فیلم ویدئویی با نام "پیام داعش"، با محکوم کردن عملیات‌های غرب علیه این گروه تروریستی، آمریکا و انگلیس را تهدید به حمله می‌کند. ابو خالد که مستقیما در دوربین نگاه می‌کند می‌گوید، "تلاش‌های شما برای نابودی ما محکوم به شکست است. ما به آنجا خواهیم آمد و پرچم سیاه خود را بر فراز کاخ باکینگهام و کاخ سفید نصب خواهیم کرد!"




گفته می‌شود المیر که ساکن سیدنی بوده است، روزی  برای ماهیگیری به دریا می‌رود و دیگر به خانه بازنمی‌گردد. خانواده وی گمان می‌کردند او ربوده‌ شده است تا اینکه در کمال شگفتی، چندی پیش وی را در یک فیلم ویدئویی متعلق به تروریست‌های داعش در سوریه مشاهده می‌کنند.




انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، باکینگهام ، انگلیس ، پرچم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حسین
۱۴:۲۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
به زودی کشته خواهی شد
آخرین اخبار