نمایشگاه نو سنت گرایی در هنر معاصر ایران به عنوان بهترین اتفاق نیمه دوم سال در هفته گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران؛در هفته‌ای که گذشت هنرهای تجسمی شاهد یکی از مهمترین اتفاقات هنری بود.
 
در هفته‌ای که گذشت موزه های هنرهای معاصر تهران میزبان نمایشگاهی با عنوان  نو سنت گرایی در هنر معاصر ایران بود. در این نمایشگاه بیش از یکصد اثر از 84 هنرمند به نمایش گذاشته شد.

به گفته بسیاری از هنرمندان نقاش کشورمان این نمایشگاه در کنار ارزشمند بودن آثار، اتفاق خوبی در هنرهای تجسمی است. افتتاحیه این نمایشگاه با حضور جمع کثیری از هنرمندان نقاشی ایران در موزه هنرهای تهران برگزار شد. در این نمایشگاه نگاه هنرمندان که از سال 1320 به موضوعی چون سنت‌گرایی پرداخته و به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه با آثاری از هنرمندان برجسته نقاشی ایران به مدت 3 ماه در موزه هنرهای تهران بر پا است.
 
طبیعت گرایی در هنر نقاشی


نگارخانه کمال‌الدین بهزاد در هفته‌ای که گذشت آثار هنرمندان جوان نقاش ایران با موضوع طبیعت، پرتره و موضوعات انتزاعی را به نمایش گذاشت. این نمایشگاه که به مدت یک هفته در این نگارخانه ادامه داشت ،با استقبال بازدیدکنندگان به ویژه دانشجویان هنر مواجه شد.
 
*معرق و هنرهای سنتی در نگارخانه زرنا

در هفته ای که گذشت در نگارخانه زرنا نمایشگاهی با عنوان آثار هنرهای سنتی معرق برگزار شد. در این نمایشگاه تازه‌ترین آثار خلق شده از سوی هنرمند جوان کشورمان اکرم سلیمانی به نمایش گذاشته شد.
 
*آثار خوشنویسی استاد دلخانی

 
نگارخانه عقیلی در هفته‌ ای که گذشت میزبان نمایشگاهی از آثار استاد روح الله دلخانی بود. در این نمایشگاه آثاری متفاوت از این هنرمند برجسته خوشنویسی کشورمان به نمایش گذاشته شد. این نمایشگاه به مدت یک هفته در نگارخانه عقیلی ادامه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار