تیم دبیری تبریز مقابل مس سونگون به شکست 4 بر 2 تن داد تا 13 امتیازی باقی بماند.

سرمربی – بازیکن تیم دبیری تبریز پس از باخت مقابل مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، پس از آنالیز دیدار های مس سونگون از نحوه بازی این تیم کاملا با خبر بودیم و پیش بینی می کردیم که این تیم به چه نحو بازی خواهد کرد. بازی پر حادثه ای داشتیم و بارها نتیجه تغییر کرد. در این بازی اول عقب افتادیم و در ادامه نتوانستیم بازی را در کنترل بگیریم و از مس پیش بیفتیم.اما در مرتبه دومی که از حریف عقب افتادیم از بازی پاور پلی(۵نفره) استفاده کردیم که این نیز به ضرر تیم شد.
 
اصغری مقدم در مورد شکست این تیم افزود: علت شکست ما در این دیدار بی دقتی در ضربات آخر بود.با توجه به اینکه بازیکن تمام کننده هم در تیم کم نداریم اما باز هم نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و در روزی که می توانستیم با اختلاف برنده بازی باشیم ،نتیجه را به حریف واگذار کردیم.
 
سرمربی تیم دبیری در پایان در مورد شرایط تیم گفت: شرایط دبیری با سال قبل فرق کرده است اما چیزی که واضح است مدعی بودن این تیم همانند سال قبل است و ما فقط به کمی زمان نیاز داریم تا بازیکنان بتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند و این شرایط پیش امده ناشی از تغییرات را برای خودشان هضم کنند که در این مورد با وقفه ای که لیگ پس از پایان هفته دهم ایجاد می شود می توانیم این موضوع را حل کنیم تا بتوانیم مدعی قهرمانی باشیم.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتیال ، دبیری ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار