طلا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

سناریوی جدید افراطیون ضدانقلاب در مسئله اسیدپاشی‌های اخیر خودنمایی می‌کند

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران بابیان اینکه مسئله اسیدپاشی دستمایه سوء استفاده رسانه‌های بیگانه و برخی از جریان‌های معاند و مخالف نظام قرار گرفته، گفت: یک جریان سیاسی پشت پرده این حادثه وجود داشته و در این راستا دشمنان انقلاب به دنبال مشوش ساختن چهره نظام اسلامی هستند.

"حسین طلا" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به حادثه تلخ اسیدپاشی در اصفهان و تشویش اذهان عمومی کشور به دنبال این حادثه، اظهار داشت: این جنایت سناریوی جدید افراطیون ضد انقلابی است که سند این موضوع نیز همزمانی آن با بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس است.

طلا با تاکید بر این که برخی از قربانیان این حادثه محجبه بودند، تصریح کرد: بنابراین مسئله اسیدپاشی‌ در جهت برخورد با بدحجابی کاملا منتفی می‌شود، همزمانی جنایت اسیدپاشی‌ها در اصفهان و بررسی طرح امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی را نباید نادیده گرفت و قطعا تحت تأثیر قرار دادن این طرح و ساختن چهره‌ای مخدوش از موضوعاتی مانند عفاف و حجاب چیزی جز نقشه دشمن نمی‌تواند باشد.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران بابیان اینکه این حادثه دستمایه سوء استفاده رسانه‌های بیگانه و برخی از جریان‌های معاند و مخالف نظام قرار گرفته، اظهارداشت: یک جریان سیاسی پشت پرده این حادثه وجود دارد و در این راستا دشمنان انقلاب به دنبال مشوش ساختن چهره نظام اسلامی هستند.

طلا تاکید کرد: دستگاه قضا پس از شناسایی عاملان این حادثه و مشخص شدن جرم باید برخورد قاطعی با این موضوع کند، تا حوادثی از این دست دوباره تکرار نشده و فضای جامعه را دچار تشویش و نگرانی نکند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بابیان اینکه نمایندگان حوزه انتخابیه اصفهان این موضوع را به طور جد پیگیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: این حوادث مجموعه‌ای از رفتارهای غیراخلاقی و غیردینی است که بدون‌شک این اقدام  از سوی مسئولان ذیربط مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گفتنی است، ساعت 11 صبح روز 27 مهر بود که اخباری در خصوص اسیدپاشی به یک خانم در اصفهان در رسانه‌ها منتشر شد و به دنبال آن در روزهای آینده فرماندار اصفهان با تأیید این خبر تعداد قربانیان این حادثه را 4 نفر اعلام کرد.

این در حالی است که رسانه‌های بیگانه بیکار ننشستند و این موضوع را راهی برای برخورد با بی حجابی در جامعه که از سوی گروهی خاص برنامه ریزی شده است، عنوان کردند.

به دنبال این حوادث دادستان کل کشور طی حکمی به دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور تسریع در شناسایی و دستگیری عامل یا عاملین احتمالی اسید پاشی در حوزه قضایی اصفهان را با بهره گیری از قضات مجرب و بسیج کلیه امکانات انتظامی و امنیتی صادر نمودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار