جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در سال 59 موجود ضعیفی به نام صدام به ما حمله کرد اما امروز به واسطه اینکه همه نیروهای مسلح و ملت ما قدرتمند ایستاده‌اند، هیچ قدرتی اجازه حمله و تعرض به کشور عزیزمان را به خود نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ خلبان "علیرضا برخور" جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های نهاجا برای شهدا اظهار داشت: نهاجا از سال ۸۹ این فرهنگ زیبا را در ستاد خود نهادینه کرده و در همه پایگاه‌ها در سطح تهران در حال اجرایی کردن آن است که به امید خدا بتوانیم در تمامی پایگاه‌های خود، از شهیدان عزیز استقبال کنیم.
 
وی افزود: این برنامه‌ها در راستای فرهنگ ایثار و شهادت است تا در روزمرگی‌ها فراموش نشود و برای احیای این فرهنگ، چنین برنامه‌هایی را در نظر داریم.   
 
جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش بیان داشت: بنده در دو سال آخر جنگ درس‌های زیادی را آموختم و به همین دلیل دفن این شهدا در سراسر کشور می‌تواند فرهنگ خوبی را در کشور عزیزمان به‌وجود بیاورد.   
 
امیر سرتیپ خلبان "برخور" ادامه داد: در سال 59 موجود ضعیفی به نام صدام به ما حمله کرد اما امروز به واسطه اینکه همه نیروهای مسلح و ملت ما قدرتمند ایستاده‌اند، هیچ قدرتی اجازه حمله و تعرض به کشور عزیزمان را به خود نمی‌دهد.   
 
وی در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های گذشته، گفت: ما از امام و رهبر خود یاد گرفته‌ایم که در میدان عمل خود را اثبات کنیم و اهل حرف زدن نیستیم.   
 
جانشین فرماندهی نهاجا در پایان درباره برنامه‌های بعدی این ستاد در رابطه با دفن پیکر شهدای گمنام خاطرنشان کرد: برنامه بعدی ما به امید خدا در پادگان شهید لشکری مهرآباد خواهد بود که زمان آن مستلزم اعلام کمیته تفحص مفقودین به ما است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار