شهردار منطقه 5 در راستای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از تمدید گواهینامه ایرو 14001 در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛‌پژمان پشمچی‌زاده شهردار منطقه 5 گفت: در این راستا بنا به اهمیت و ضرورت توجه به استاندارد ایزو 14001 برنامه‌های گسترده‌ای با هدف خرد و کلان منطبق با الزامات زیست محیطی تدوین و اجرا شد.

وی افزود: در این خصوص شهرداری منطقه 5 در راستای پیشبرد اهداف زیست محیطی و نگهداری استاندارد ایزو 14001 با همکاری کلیه معاونت‌ها، ادارات، نواحی و نظارت ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران توانست به این مهم دست یابد.

شهردار منطقه 45 با اشاره به انجام ممیزی و تمدید گواهینامه گفت: این اقدام به منظور تایید انطباق کامل منطقه با الزامات استاندارد ایزو 14001 صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس شرکت گواهینامه دهنده ایزو 14001 ( SGS) به انجام ممیزی و ارزیابی میزان مطابقت و رعایت الزامات استاندارد فوق در سطح منطقه اقدام نمود و پس از بازرسی و تایید سیستم توسط شرکت مذکور، گواهینامه استاندارد ایزو 14001 این منطقه به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

شهردار منطقه 5 خاطر نشان کرد: در این راستا سیستم مدیریت محیط زیست منطقه 5 با هدف حفاظت از محیط زیست که مبتنی بر موارد پیشگیری و کاهش مستمر آلودگی‌های محیط زیست، کاهش بهینه سازی مصرف منابع و انرژی، کاهش و کنترل پسماند، حفاظت و گسترش فضای سبز و ... است که ارتقا یافته درحال حاضر حفظ نگهداری از سیستم به طور موثر درحال پیگیری است.

انتهای پیام/
    


برچسب ها: اهمیت ، توسعه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار