مدير عامل شركت گاز استان زنجان از مطالبات يک هزار و 655ميليارد ريالی شركت گاز استان از مشترکین خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ و به نقل از روابط عمومی ؛ مدير عامل شركت گاز استان زنجان با اعلام اينكه اين شرکت؛ بالغ بر يک هزار و 655ميليارد ريال مطالبه در بخش هاي مختلف صنعتي، تجاري و خانگي دارد؛ گفت: وصول مطالبات و پرداخت به موقع گاز بهاء به عنوان مهمترين منابع مالي پروژه هاي اجرايي، لازمه توسعه گازرساني در استان است.

عسگريان با اشاره به اينكه هم اکنون 228 هزار و 104 مصرف كننده در بخش خانگي، 16 هزار و 403 مصرف كننده تجاري و 810 مصرف كننده نيز در بخش صنعت از نعمت گاز بهره مند هستند؛ افزود: تاکنون از مجموع مطالبات اين شرکت بيش از يك هزار و 277 ميليارد ريال پرداخت شده است.

وی مطالبات اين شرکت در بخش خانگي را بالغ بر 412 ميليارد و 750 ميليون ريال بيان کرد و ادامه داد: از اين ميزان؛ نزديك به 325ميليارد ريال معادل 79 درصد پرداخت شده است.

مدير عامل شركت گاز استان زنجان با اشاره به ميزان بدهکاري واحدهاي صنعتي به اين شرکت، افزود: شرکت داراي مطالبه 397 ميليارد و 360 ميليون ريالي از بدهکاران صنعتي است که تا کنون 235 ميليارد ريال معادل 59 درصد وصول شده است.

عسگریان با اعلام اينكه در زمينه بدهي بخش تجاري نيز 844 ميليارد و 700 ميليون ريال مطالبه اين شرکت است، ادامه داد: 717ميليارد ريال معادل 85 درصد از مطالبات در اين بخش نيز تحقق يافته است.

وی اظهار کرد : در حوزه گاز رساني به واحدهاي صنعتي اين شركت همکاري و تعامل خوبي داشته و مشکلات کمتري در اين بخش حاکم بوده است.

مديرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به افزايش و واقعي تر شدن نرخ گازبها اضافه کرد : مهمترين رويکرد واقعي تر شدن نرخ گازبها، مديريت مصرف گاز، جلوگيري از هدر رفت انرژي و انتقال آن به بخش هاي زيرساختي که داراي بيشترين ارزش افزوده و بازده اقتصادي هستند؛ است.

عسگریان با اشاره به اينکه گاز مشترکين بدهکار در صورت عدم پرداخت قطع خواهد شد، افزود: اعتبار اجراي پروژه هاي گازرساني هر استان در درجه اول از طريق وصول گازبهاي مشترکين گاز تامين شده و پرداخت به موقع قبوض و همياري و همراهي مردم در مديريت مصرف صحيح گاز طبيعي، زمينه ساز توسعه شبکه هاي گازرساني در اقصي نقاط استان و بهره مندي خانوارهاي روستايي در مناطق سردسير از گرمابخشي اين نعمت الهي خواهد بود.

رئيس روابط عمومي شرکت گاز استان زنجان نیز فصول گرم سال را بهترين زمان جهت اصلاح و بهينه سازي الگوي مصرف عنوان و خاطر نشان کرد: مشترکين محترم با بکارگيري اصول بهينه سازي مصرف گاز طبيعي در اين فصول نظير استفاده از پنجره هاي دوجداره، نصب کنتور هوشمند موتورخانه ها، نصب شيرهاي ترموستاتيک رادياتورها و استانداردسازي وسايل گازسوز، با مديريت مصرف و رعايت دماي 18 تا 21 درجه، زمينه ساز توسعه گاز در بخش هاي زيرساختي استان خواهند بود.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: مطالبات ، گاز ، مشترکین ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.